Mijn lijst met blogs

dinsdag 17 april 2012

Stoere Dex

Vorige week kregen we een geboortekaartje van Dex. Het was een stoer kaartje met, hoe kan het anders, een auto erop. Dan moet er ook een stoer felicitatiekaartje gemaakt worden. En dat viel, in ieder geval voor mij, nog niet mee. Als je gewend bent om altijd vrij strakke kaartjes te maken is dit heel wat anders. Maar toch heel leuk om te doen. GerJanne nog bedankt voor je tips enkele weken geleden.
Ik krijg de smaak te pakken. Als ik jullie blogs volg dan doe ik veel nieuwe dingen op. Dat je veel, heel veel voor de kaartjes kunt gebruiken. Nou bewaarde ik zowie zo wel veel. Het beertje op het kaartje komt van een haarknip van mijn oudste dochter. Die is inmiddels 25.
Op naar het volgende kaartje. Deze ligt al met wat spulletje wat erop kan klaar.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties en zal zeker jullie blogs volgen.
En nu gauw het kaartje op de bus doen...
Groetjes, Nelleke

6 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Nelleke, het is een mooie vrolijke kaart geworden! Ik kan me voorstellen dat het lastig scrappen is als je van je eigen style moet afwijken, maar het is ook wel goed en leuk om dit af en toe eens te doen. Bedankt nog voor je berichtje op mijn blog. Ik haal het Pion papier meestal in Raalte (bij Duymelot). We combineren deze winkel altijd met Love Scrapping in Heino.
Ken je deze winkel??? Die is zooooo leuk.
Zij verkopen ook Pion, maar hebben niet altijd alles. Succes, groetjes Patricia

Danoesja zei

Hoi Nelleke

Wat een lief en stoer kaartje, je word er gewoon vrolijk van.

Lieve groetjes
Danoesja

GerJanne zei

Ha Nelleke,

wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt!! Het maakt het altijd heel persoonlijk als de naam erop staat.
En ja alles bewaren. Je hebt toch een groot huis ;-)) En anders in het tuinhuisje....
Ik ga je nog wel eens wat uitleggen, hoor! Leuk ,he, dat bloggen? Je doet ideeen op en dat inspreert tot mooei kaartjes!
Groetjes,

GerJanne

PIKO hobbyblog zei

wat een lief stoer kaartje heb je gemaakt. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nelleke,via via kwam ik op je blog,ik vind het leuk dat je dingen bewaart en hergebruikt want ik vind ook "weggooien is zonde,gun ALLES nog een ronde"(hihi),ik vind de kaarten die je er op hebt staan erg verschillend.Ik vond vooral de vlinderkaarten mooi,groetjes Miranda

Ans S. zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je voor Dex gemaakt.

Groetjes Ans