Mijn lijst met blogs

zondag 17 februari 2013

Iets anders vandaag

Dag bloggers,
Ik zie dat ik weer nieuwe volgers heb, leuk. Ik hoop dat jullie af en toe een kijkje gaan nemen en ideeen opdoen, en ik op mijn beurt kom bij jullie langs. Sietske heb jij ook een blog?
Vandaag iets heel anders. Mijn schoonmoeder is vandaag 85 jaar geworden. Vanmiddag vierde ze in de zaal bij het zorgcentrum waar ze woont haar verjaardag. Ze houdt van bloemen. Vroeger ging ze naar bloemschikavonden en verzorgde ze liturgisch bloemschikken, maar dat doet ze nu niet meer. Omdat ze op zo'n dag vaak wel veel bloemen krijgt heb ik wat anders gemaakt.
Een rieten hangertje gekocht, en middenin violen geplakt.Op de achterkant staat de datum en haar leeftijd. De buitenkant met vlinders en bloemen versierd. Dat vond ik nog wel lastig, want wat en waar plak je dit nu? Plony ik heb bewondering voor je hoe je dat altijd doet, ik moest nog wel aan je denken tijdens het maken. Haha.
Het was de 2e die ik maakte, vrijdag heb ik er 1 gemaakt, met alleen een vintageplaatje in het midden en het riet was naturel.
Het was leuk om te maken, en is goed ontvangen. De foto heb ik gemaakt met mijn telefoon en toen dacht ik aan Anita die ooit eens schreef op welke manier ze over de kaart hangt om er een foto van te maken. :)
Kun je nagaan wat het bloggen met mij doet!
Nog een fijne avond en tot de volgende keer.
Groetjs, Nelleke


35 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Supermooi. Doet mij meteen denken aan het voorjaar.

grtjs
Claudia

Jeannette zei

Hoi Nelleke, wat een mooie bloem heb je gemaakt voor je schoonmoeder, ik heb de foto even vergroot bekeken om alles goed te kunnen zien, ik vind het super geslaagd en en erg mooi en toepasselijk cadeau en de foto is goed gelukt hoor, leuk he?Zoals we alle informatie over ons heen laten komen, groetjes Jeannette

Bea zei

Prachtig gemaakt Nelleke, leuk voor je schoonmoeder..

groetjes Bea.

Diny zei

Wat leuk gedaan Nelleke!
En natuurlijk gefeliciteerd met je schoonmoeder.
Ze was zeker en vast blij met dit mooi hart!

Groetjes Diny

Hermien zei

Wat een origineel cadeau voor je schoonmoeder Nelleke, top

groetjes

Erica ♥ zei

Zooo Nelleke, het is je goed gelukt hoor om deze hanger
te pimpen en alles vast te krijgen, geweldig hoe je het
gedaan hebt. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, een hele
mooie leeftijd en hopelijk hebben jullie een mooie dag
gehad.

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

Christine zei

Mooi cadeautje voor je schoonmoeder! Dat zal zeker een mooi plekje krijgen Nelleke!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je schoonmoeder Nelleke. Wat schitterend wat je voor haar gemaakt hebt en hahaha ja ja bloggen doet heel veel met je, maar wel leuk dat mijn naam en tip om boven de foto te hangen in je koppie is blijven zitten want zie eens hoe mooi het op de foto staat. Ik vind het prachtig Nelleke.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel leuk dat hart zo mooi opgepimpt....dat zal jeschoonmoeder vast wel mooi vinden.....nog gefeliciteerd met haar verjaardag....
groetjes Rosina

Gerrina zei

Het bloggen, maar vooral de speciale gelegenheden brengen jou dus in allerlei posities...!
Gefeliciteerd met je schoonmoeder en dat hart zo, daar kan ze langer van genieten als een bosje bloemen! Groetjes, Gerrina

Marfien zei

Het lijkt wel of iedereen nog even een rondje doet voor het slapen gaan, Leuke bloem heb je gemaakt, is er nog een plekje aan de muur vrij? Blijft tenminste langer goed als een bos bloemen :-)
Vind het ook altijd zo moeilijk om iets mee te nemen voor iemand in een verzorgingshuis, de kamers zijn zo klein.
liefs, Marfien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gemaakt Nelleke,je brengt het voorjaarsgevoel meteen in huis.En je verhaal is ook herkenbaar,bloggen doet best veel met je,lieve groetjes Miranda

Ans S. zei

Hart??? Ik zie een rieten bloem, je hebt hem heel mooi opgepimpt voor je schoonmoeder, nog gefeliciteerd.

Groetjes Ans

Corrie zei

Wauw Nelleke wat gaaf is dit zeg.
Wat heb je dit prachtig gemaakt, hier word ik blij van, je schoonmoeder, vast en zeker nog van harte .
Lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Wat heb je dit mooi gedaan...helemaal in de pimp stijl..heb je een lijmpistool gebruikt?? dat gaat volgens mij het beste...en nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder..een respectabele leeftijd 85 jaar...

Liefs van Ans

GerJanne zei

Ha die Nel,
nou, dat bloggen doet echt iets met je.... het ruikt nar een soort van verslaving, hahahaha! Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder. Ik vind dat je eht supergoed bedahct hebt om dit voor haar te maken. Kan ze nog dagen en weken en maanden naar kijken en de bloem verwelkt niet!
Heel mooi gedaan.
Ik lees al dat je een drukke week hebt....geen tijd voor de beurs....
Nog bedankt dat je de bestelling hebt opgehaald en netjes bij mij hebt afgeleverd. Je weet nu waar ik was en waar ik druk mee was....
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Prachtig Nelleke,wat een mooie creatie van bloemen heb je voor je schoonmoeder gemaakt.Ook nog gefeliciteerd met je schoonmoeder.Hier kan ze heel lang plezier van hebben.Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie en leuke creatie heb je hier !
grtjs, martina
x

Annet zei

Nog van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder! Wat een mooi kado heb je gemaakt! Ik heb zelf ook twee van die rieten bloemen op mn kamer, maar het is nooit in me opgekomen om ze 'op te pimpen'... Dat ga ik onthouden!
Groetjes Annet

Joanne kramer zei

Wat ziet dit er leuk uit zeg!!! Veel leuker dan een bloemetje, hier kun je heel lang van genieten!
Groetjes Joanne

Yvonne zei

Erg mooi gemaakt Nelleke.
Je schoonmoeder zal hier best heel erg blij mee zijn.

Groetjes Yvonne.

Yvonne zei

Erg mooi gemaakt Nelleke.
Je schoonmoeder zal hier best heel erg blij mee zijn.

Groetjes Yvonne.

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

wendy_liefde_is zei

Heel mooi en ze kan er ook nog extra lang van genieten! als over een week alle bloemen verlept zijn zal jouw hanger nog stralen!

liefs
Wendy

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik kan de bloggers niet bij houden zo snel dat ze antwoorden, maar je hebt een fantastische creatie gemaakt, zal je schoonmoeder blij mee zijn.ook nog van Harte gefeliciteerd .wat een leeftijd .
Liefs Rianne

Annemie zei

Het ziet er heel leuk uit Nelleke, je schoonmoeder zal hier wel heel blij mee zijn!

Lieve groeten, Annemie

Marijke zei

Wat een leuk idee om een rieten bloem op te pimpen. Ziet er heel vrolijk uit.
Groetjes, Marijke

Janny Jager zei

Wat een prachtige hanger heb je voor je schoonmoeder gemaakt Nelleke
Ook zo toepasselijk .
Echt heel heel mooi

Groetjes Janny

Hanny zei

Wat een geweldige hanger heb je gemaakt, superleuk. Gefeliciteerd met je schoonmoeder en ze zal er zeker heel blij mee zijn.
liefs Hanny♥

Dora zei

prachtige hanger heb je gemaakt voor je schoonmoeder, nog van harte gefeliciteerd!
groetjes

Rita zei

What a beautiful creation. Hugs from Scotland. Rita xx

Annerieke zei

Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder, 85, mooie leeftijd (als je tenminste niet van alles mankeert). Ik vind je hart erg leuk, mooi geworden!

Groetjes Annerieke

Josje zei

Prachtige hanger heb je gemaakt!
groetjes

Plony zei

Hoi Nelleke, ik kwam even naar je prachtige kaartjes kijken maar toen viel mijn oog op je rieten bloem.......leuk gedaan!!!!! Grappig om terug te zien dat "mijn" ideetjes hier en daar opduiken en nog veel leuker om te zien hoe een anders dan zijn ding ermee doet. Het is een schatje geworden, complimenten!
Liefs Plony en........ik wil niet écht terug in de tijd hoor.....inderdaad alléén even kijken, hihihi.

Yolanda zei

Zooo, dit heb je leuk gemaakt. Dat is wel wat anders dan een bosje bloemen. Prachtig hoor! Groetjes Yolanda B)