Mijn lijst met blogs

dinsdag 26 februari 2013

Welkom en sterkte

 
 
 
 
Dag allemaal,
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart. Heel lief. Hoewel ik vond dat de kaart best gelukt was, kon ik het niet uitstaan dat de dwarse repen papier en band er scheef opzaten. Maar goed volgende keer beter.
Vandaag 2 CAS kaarten, leuk maar toch wel lastig om te maken.
De wieg is een rondje in stukken gesneden, het idee gezien op het blog van Maaike. Met SU inkt een oranje en geel stukje papier gekeurd en 2 geluksklavertjes gemaakt en een tekst.  Het wiegje licht met oranje langs gegaan een stukje touw als handvat. Langs de rand geprikt.
Deze doet met de volgende challenges mee:
Cas on Sunday: ronde kaart
CAS colours and sketches: Tango-Sand-Starfruit

  
 
Ik had hier een andere kaart willen plaatsen die ik voor Annerieke gemaakt had. Op een een of andere manier lukte dat niet
Vroeger vond ik afwrijfplaatjes zo leuk. Maar vaak kwam er een stukje niet terecht waar het moest komen en dan was er niets meer aan.
Ik vind het leuk om het nog eens te proberen dus Rub-On Transfers gekocht. Dat afwrijven gaat heel goed (eindelijk van mijn trauma af haha)  en je krijgt een heel leuk resultaat. Nog wat band en steentjes erop en het geheel op een grijze kaart gestikt.
Deze kaart doet met de volgende challenge mee.
Cas-u-al friday: zilver

Nu zo aan de slag in huis en tot morgen, dan is het Kleuren Kaart Team dag.
Groetjes, Nelleke

34 opmerkingen:

Anoniem zei

Je babykaart is erg mooi en leuk met het oranje.De sterkte kaart is heel fijn en stijlvol.Groetjes Joke

Marfien zei

Je naaimachine is blijven staan zie ik. Het zijn weer mooie kaartjes geworden.

Diny zei

Een prachtige baby kaart Nelleke....en ook je sterkte kaart is heel erg mooi.
Soms is het mooi door z'n eenvoud....en dat is bij jou ook zo....prachtig!

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Nelleke, ik vind ze heel mooi geworden.
Liefs van Anita

Erna Logtenberg zei

Wat een keuke kaarten heb je gemaakt en dat wiegje is zeker leuk gedaan ! Leuk dat je meedoet met onze eerste SU-per challenge ! Groetjes Erna

Jeannette zei

wat grappig, die wiegkaart is echt leuk en makkelijk te maken, alleen moet je wel op het idee komen dan en 2de kaart is erg mooi, dat zijn dus 2 vliegen in een klap, en een mooie kaart en van je trauma af en natuurlijk succes bij de challenges, groetjes Jeannette

Rosina zei

Dat zijn 2 hele verschillende CAS kaartjes Nelleke, dat gaat jou ook heel goed af, het babykaartje is TOP... maar ook de condoleance kaart mag er wezen....
groetjes Rosina

Cinderella zei

Mooi hoor die cas kaartjes
Liefs Cindy

Erica ♥ zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, heel apart hoor :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Gerrina zei

Wow! Jij maakt gewoon twee cas/kaartjes! Ik vind ze allebei mooi. De 1e is zo mooi in de eenvoud van lijnen en kleuren. De tweede heel elegant door de steentjes... Groetjes, Gerrina

Henriët zei

Je bent weer lekker bezig geweest! Mooi geboortekaartje! Zulke kinderwagens maakte ik altijd in het groot als er bij mij in de klas iemand een broertje of zusje had gekregen, dan kon iedereen zijn/haar naam er op zetten.
Je tweede kaartje is erg elegant.
Groetjes van Henriët

Eve zei

Wat een mooie kaarten. Groetjes Eve

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,

Twee mooie kaarten heb je gemaakt, je babykaartje is schattig.. Liefs van Ans

Annemie zei

Mooie kaartjes zijn het geworden Nelleke. Ik weet nog altijd niet wat CAS kaartjes zijn (hahaha)... maar ik vind deze toch heel leuk

Lieve groeten, Annemie

Chantal de Kaste zei

Wat een lief kaartje is het geworden. En de onderste is ook al zo leuk! Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges.

Groetjes,
Chantal

Riannerizanti.blogspot.nl zei

je twee kaartjes zijn heel mooi echt cas kaartjes .
Liefs Rianne

Yolanda zei

Weer twee hele leuke kaartjes Nelleke. Vooral het kinderwagentje vind ik helemaal te gek, wat een leuk idee! Groetjes Yolanda B)

Christine zei

Mooi gedaan Nelleke! De kinderwagen is super!
Liefs
Christine

Marijke zei

Twee prachtige kaartjes. Wat een leuke kinderwagen, super is die!! Het andere kaartje is heel mooi en stijlvol.
Groetjes, Marijke

Claudia's kaartjes zei

2 prachtige kaarten. Het eerste kaartje vind ik super met de kinderwagen. heel Stijlvol.

grtjs
Claudia

Hanny zei

Je hebt weer 2 hele mooie kaartjes gemaakt,
liefs hanny♥

Unknown zei

Dat wiegje kendi ik nog niet maar ga ik onthouden. Mooie kaartjes zijn het geworden. Bedankt dat je meedoet aan de SU-per challenge. Groetjes,
Gonny

Louise van Vuren zei

Love your welcome new baby card, what a brilliant use of our colours! he little gingham print pram is so cute! Thanks for playing along with us at CAS Colours and sketches

Louise xx

Annet zei

Mooie kaarten! Vooral die met het wiegje vind ik erg leuk: grappig idee! 'Sterkte-kaarten' zijn helaas ook nog altijd nodig, mooi gedaan!

Groetjes Annet

nans'creablog zei

Twee hele mooie kaarten Nelleke. Het ideetje met de wieg is super.

Groetjes,
Nans

Ans S. zei

Twee prachtige kaartjes, je babykaartje is erg leuk gemaakt en het sterkte kaartje vind ik heel stijlvol.

Groetjes Ans

Corrie zei

Mooie kaarten Nelleke, die met het wiegje is zo leuk, de andere ook hoor.
Slaap lekker.
Lieve groetjes Corrie

Renate zei

Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Nelleke.
Echt super mooi.

Groetjes Renate vd S

Tenia Nelson zei

Super cute cards!!! Thanks for playing along with us at CAS on Sundays!

sandie zei

I love your cute card for CAS-Colour and Sketches, great way to make a pram. Thanks for joining us.

karen h zei

Adorable! Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches!

Kylie zei

Gorgeous baby card and awesome use of our colours! Thanks so much for playing along at CC&S! xx

Janneke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt ;o)
Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday!

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Gefeliciteerd, je hebt een prijs gewonnen bij SU challenges.. Fijne Paasdagen, liefs van Ans..wij hier in Hoogeveen hebben weer sneeuw....