Mijn lijst met blogs

woensdag 27 maart 2013

Donkerblauw en zeegroen

Dag allemaal,
Ze is er weer.  Sorry dat ik wat weinig gereageerd heb de laatste week. Het was een drukke week en dan kijk ik nog wel naar jullie blogs, maar het reageren schiet er bij in. Vandaag even wat rustiger, morgen nog een ren-je-rot dag en daarna heerlijk 4 dagen vrij!
Zaterdag op mijn werk keek ik even mijn mail na, en toen begreep ik uit de reacties dat ik in de top drie van Dutch Card Lovers zat. Dat had ik helemaal niet verwacht, daarom ook des te leuker!
De kleuren voor het kleurenaartteam gekozen door GerJanne zijn prachtig, je moet wel opletten dat het niet te somber wordt. Dat is me dacht ik aardig gelukt.
Tussen de bedrijven door al eens wat papier klaargelegd  en gistermorgen afgemaakt. Ik wilde het eens wat nonchalanter maken, daarom wel volgens de sketch van Oma Dee gewerkt, maar alles wat scheef neergelegd en verschillende steken gebruikt om te naaien. Ik moet bekennen dat het me toch al wat makkelijker afgaat. Ik ben zo'n pietje precies! Het blauwe ovaal heb ik ook gestikt, en o hoe dom, ik had de kaart niet opengevouwen en stikte het dubbel door. :):) Dus achterkant en binnenkant moesten nu ook een papiertje hebben.De knoop komt uit de knopendoos van mijn schoonmoeder, de strik van het Kruidvat, en de meeuw komt uit een designblokje van...?
Challenges:
KKT: donkerblauw en zeegroen
Creatieve Zebra: Bingo: geen bloemen, blauw en glitter
Oma Dee: sketch.
Fijne dag en ik kom zeker binnenkort weer langs.
Groetjes, Nelleke

49 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtige kaart hoor Nelleke en het stikwerk maakt het echt speels
verder succes met de challenges
groetjes Rosina

Corrie zei

Leuk Nelleke dat je bij de top 3 zit, dit is ook weer een prachtige kaart, met wel héle mooie kleuren.
Lieve groetjes Corrie

Ans S. zei

WOW, wat een super mooie kaart, heel leuk met die stiksels en plaatje past er ook zo goed bij.
Gefeliciteerd met je top 3 notering.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je top 3.
deze kaart is echt zon,zee strand,heerlijk.
Gr. Mia

Bea zei

Gefeliciteerd nog met je top 3, mooie kaart met niet van die makkelijke kleuren Nelleke....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi nelleke,
Je bent er prima in geslaagd om een prachtige kaart te maken,leuk met het stikwerk en het leuke plaatje..liefs van Ans

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooie kaart weer voor het KKT. Leuk gedaan. Ik ga nog even verder bloghoppen. Ben benieuwd naar alle creaties
Groetjes Saskia

Nancy zei

Hey Nelleke,

Zo te zien, zijn we samen naar zee geweest voor dit onderwerp! haha!!
Goed gedaan hoor!! Alleen zwemmen mijn visjes in het water en vliegt jouw vogel er boven...

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Prachtig van kleur en mooi met die stiksels. De vogel past er prima bij.
Groetjes, Ellen

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een mooi kaartje met dat plaatje met meeuw echt zeekleuren super.
Liefs Rianne

Joanne kramer zei

Super mooie kaart. Groetjes Joanne

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke, mooie kleurencombi! Leuke details heb je verwerkt, zoals de strik, het knoopje en de gestikte randen.

Groetjes Annerieke

nans'creablog zei

Mooie kaart Nelleke. Leuke sketch en mooie kleuren.

Groetjes,
Nans

Marian zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes

Karin zei

Proficiat met je top 3! Leuke kaart, lekker nonchalant! En van dat stikken, dat heb ik ook eens gedaan, je bent dus niet alleen!!
Groetjes

Janny Jager zei

Super leuke en mooie kaart Nelleke en gefeliciteerd met je top 3 plaats.
Groetjes Janny

Annelies zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaats. Je kaart is erg mooi geworden. Groetjes, Annelies

corryskaart zei

hoi nelleke
een prachtige kaart zo is het een zee-gebeuren en erg mooi
groetjes van corry

Mariken zei

Wat een prachtig kaartje! Ik vind de kleurencombi ook echt supermooi!Zeer passend bij de zee...
Fijne avond, groetjes Mariken xx

Marfien zei

Als je vroeger op school dergelijke stiksels deed, kon je het uithalen en opnieuw beginnen! Zal voor jouw ook wel moeilijk zijn om zoiets te maken. Ik heb daar ook moeite mee hoor. Maar je leert het al aardig en het is een hele leuke kaart geworden.
grtjs, Marfien

Josje zei

hele mooie kaart de kleuren vind ik erg mooi
groetjes

Hanny zei

Hallo Nelleke,

Je hebt jezelf weer overtroffen hoor, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. De kleur die je moest kiezen was best moeilijk te combineren maar het is je goed gelukt. Prachtig met die vogel.
liefs Hanny♥

Aleida zei

Heel mooi nonchalant genaaid! Een mooie sketch en een geweldige uitvoering.
Leuk kaartje.
groetjes,

CreaSjouk zei

Mooie kaart!
Gefeliciteerd met je top drie notering!
Groetjes Sjoukje

Aukje zei

Gefeliciteerd met je top 3!
Je kaart ziet er super uit, mooie kleurcombinatie.
groetjes
Aukje

Elfjesdroom zei

Proficiat met je top 3 en wat een leuke kaart heb je gemaakt. Krijg ik gelijk helemaal zin in de zomer, ben een echt strandmens....

Groetjes Elvira

Hermien zei

mooie kleurencombi ziet er leuk uit Nelleke.

Groetjes

Bep zei

Hoi Nelleke,

Gefeliciteerd met je top 3.
Je kaart ziet er weer erg leuk uit super.

Gr...Bep

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Wat een mooie kaart. Heel mooie tinten.

grtjs
Claudia

Ellen zei

Leuk gedaan Nelleke....heel apart!
Liefs, Ellen

Marijke zei

Mooi kaartje in de kleuren KKT. Mooi het speelse stiksel op de kaart!
Groetjes,
Marijke

Anita Meijer zei

Wat is je kaart schitterend geworden Nelleke, ik vind hem prachtig. Gefeliciteerd met je top 3 plekje, helemaal super voor je.
Liefs van Anita

Nelly zei

Prachtige kaart in de kleuren Zeegroen en Donkerblauw.

Alvast fijne paasdagen !!!

Groetjes Nelly

Gerrina zei

Wat een mooie lay out en mooie combinatie van kleuren en texturen! En blauw...(valt bij mij meestal wel in de smaak...) En gefeliciteerd met je top 3! Met die kaart kon je toch wel iets verwachten...! Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Wat mooi gedaan Nelleke, leuk met die nonchalante stiksels.
Gefeliciteerd met je top 3! Je had het echt verdiend hoor.
Groeten, Aartje

Renate zei

Mooi gemaakt hoor. De kleuern komen heel mooi uit.

Groetjes Renate.

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! geslaagd hoor !
blij met je deelname en hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

Chantal zei

Het maakt het idd lekker speels dit stikwerk zo nonchalant, top!
Groetjes,
Chantal

GerJanne zei

Ha Nel, wat een lekker nonchalant kaartje! Helemaal goed deze kleuren combi hoor! EN niet somber geworden.
Wat geode de top 3 bij DCL. Gefeliciteerd!
Sterkte nog morgen en dan genieten van een lang weekend!
GerJanne

Lenie zei

Deze kaart ziet er prachtig uit, mooie kleuren ook gebruikt.
groeten Lenie

Diny zei

Hoi Nelleke,

Je kaart is prachtig geworden hoor!
Leuk dat je in de top 3 staat bij DCL....gefeliciteerd.

Groetjes Diny

Erna Logtenberg zei

Ah, wat een leuk kaartje heb je gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

Annemie zei

Leuk gedaan Nelleke... mooie kleuren, leuke vogel.
Geeft zin om naar zee te gaan.

Lieve groeten en een fijn paasweekend,
Annemie

chantal zei

prachtige kaart en leuk een zeemeeuw maakt het helemaal af
liefs Chantal

Cornelie zei

Leuk je kaart, vooral het stikwerk vin dik een leuk en mooi detail! Bedankt voor het meedoen bij Oma Dee!

Chantal zei

Leuke kaart. Geniet van je vrije dagen.

Groetjes Chantal

Yolanda zei

Hoi Nelleke, kleurencombi matcht prima hoor, niks te somber. Verder zie ik leuke stiksels, glittertjes en een mooi knoopje. Superkaartje, niks mis mee, haha. Groetjes Yolanda B)

Erica ♥ zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, die meeuw is echt
geweldig erop !
En lachen dat je door gestikt hebt, hihi, maar ach, het
blijft handwerk toch dus dan mag het ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marieke zei

Een beetje laat met het plaatsen van een reactie voor het kaartje van het KKT, maar beter laat dan nooit toch ;-)
Wat een leuk kaartje zeg! Leuk is die meeuw!
Tot de volgende keer weer.

Groetjes van Marieke