Mijn lijst met blogs

donderdag 26 juni 2014

52 weeks of christmas

Sommige kaarten ontstaan toevallig. Dat gebeurde ook met deze kaart. Bij SU-perchallenge was een paar weken geleden een sketch. Die was zo leuk dat ik er dit kaartje mee gemaakt heb. Bruin papier uit mijn voorraad, he is die bak nog niet leeg... Uit een stukje designpapier 4 cirkels gestanst. Uit de sterren stans van Joy! 1 grote en 2 kleine witte sterren gehaald, verder nog een tekst, koordje en sequins erop.
Het papier is rood en wordt iets lichter weergegeven dan het is.
Doen jullie deze week mee met de challenge op 52 weeks of Christmas? De opdracht is: gebruik iets van kraft op je kaart. Niet zo moeilijk toch? En je kunt nog meedoen t/m volgende week donderdag.  Met deze kaart wil ik jullie laten zien, dat je ook eenvoudige en leuke kaarten kunt maken, zonder uren in de hobbykamer te zitten. Gebruik rustig mijn voorbeeld. Yvonne heeft een mooie prijs die je op het blog kunt zien.
Ik zal mijn best doen om de komende tijd bij jullie langs te komen, anders kom ik later weer.
groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Bea zei

Wat een mooie kaartjes heb je de afgelopen dagen gemaakt Nelleke, erg leuk allemaal...

groetjes Bea.

lenywim35 zei

Hi vroege vogel !! maar je kerstkaart is super en laat ik nou een card in box hebben gemaakt (had ook een andere maar zonder kraft) met kraft. Hehe klopt dat even mooi. Geen toestanden zoals bij het KKT, hihihi gr leny w

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Nelleke!! Helemaal leuk!
groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Mijn kerstkaart ging te snel naar mijn zin, dus daar heb ik nog wat bij gedaan..en soms is een snelle ook wel leuk, een geslaagd exemplaar..leuk!! liefs Ans

Anoniem zei

Leuke vrolijke kerstkaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Kaartenkraam zei

Leuk! mooie kleuren bij elkaar, een heel geslaagde kerstkaart!

groetjes van Ank

Renate zei

Het is inderdaad niet nodig om heel veel tijd aan een kaartje te besteden. Zie hier het geweldig leuke resultaat.

-xies- Renate.

Marfien zei

Je hebt gelijk, bij de ene kaart ben je uren bezig zonder dat er iets fatsoenlijks ontstaat en de ander is met enkele minuten klaar. En nu ik zo zit te schrijven bedenk ik dat ik een mapje ga aanleggen met voorbeelden van leuke snelle kaarten, en ik begin met deze . . .

Misseke zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nelleke - ik vind hem heel leuk gedaan, om te onthouden ;)
Groetjes,
Misseke

Joanne kramer zei

Wat een mooie kerstkaart. eenvoudig maar ook zo stijlvol. Je moet er maar opkomen om zo een kaart te maken, ik vind het knap! groetjes Joanne

Hanny zei

Prachtig, wat weet jij toch altijd met weinig materialen iets ontzettend leuks te maken, zo ook deze kaart. Je vorige met die vlaggenlijn is ook al zo'n plaatje, erg mooi gemaakt weer.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Nelleke, heel simpel, maar met een mooi resultaat. Groetjes, Ingrid.

Wilma zei

Ik had dit MOOIE kerstkaartje al op het challenge-blog gezien en ga proberen om mee te doen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie kleurencombinatie voor een kerstgroet. Lekker simple en toch veel details. Ik vind hem heel mooi.

Gerrina zei

Mooi dat roze op kraft! En ja die sketch is echt een om meer te gebruiken! Na de zomer start ik met de kerstkaarten, maar bij het zien van deze gaat het kriebelen... helaas geen tijd; ik wil nog zoveel andere dingen doen... Alvast een fijn weekend, Gerrina

Antoinette Voorn zei

wat heb jij er een leuk kaartje van gemaakt !
Heel erg leuk bedacht met deze rondjes!

GerJanne zei

Ha Nelleke,
ik had van middag geen tijd om te reageren, was op een gezellige verjaarsvisite. Maar wat is je kaartje weer leuk! Inderdaad eenvoudig leuk! Knap hoe je dat verzonnen hebt!
Groetjes,
GerJanne