Mijn lijst met blogs

vrijdag 26 september 2014

Liftchallenge

De huidige uitdaging van de liftchallenge vind ik zo mooooi, die wilde ik maken. Op tijd begonnen, toch heeft het even geduurd dat deze klaar was. Het papier was geen probleem, dat was zo klaar en bij elkaar gezocht. Het is van Autentique.Toen de rest, en dat heeft mij meer hoofdbrekens gekost. Dit is het na wat dagen te laten liggen geworden en het  maandag afgemaakt.
Het donkerrode cirkeltje is een karton wat je op kaarten kunt gebruiken. Dat heb ik met donker rode SU inkt net zo lang gekleurd tot het naar mijn zin was. De knoop is een ouderwetse  linnenknoop uit de knopendoos van schoonmoeder. Die zag je veel op slopen. Zo kon ik hem ook niet gebruiken want hij was helemaal smoezelig. Ook die heb ik ook met rode inkt bewerkt. Een lintje en kantje uit mijn strikjesbus waar alles resten inzitten. Wat glitter en een klein vlindertje erop. Het hartje is van hout, gevonden bij Action. De rand rechts is van een filmstrip. Ik wou iets wat nog niet was gebruikt en hoop dat het gelukt is.
Challenges:
SU-perchallenge: alles mag
Groetjes, Nelleke 

33 opmerkingen:

Bea zei

Een prachtig kaartje Nelleke, prachtige combi van kleuren.....

groetjes Bea.

Marjan zei

Erg mooi gelift met dit papier! En leuk zeg, dat je die knoop kon gebruiken, ik heb ook nog veel van die oude spulletjes van moeder en oma. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Scraptastische hobby zei

Hartstikke mooi je liftkaart Nelleke!!! En wat een geweldig idee om de sloop knoopjes te bewerken met inkt!! idd zien ze er nogal smoezelig uit na al die jaren, hihi. Heel mooi hoe je de kleuren hebt aangepast met inkt!!
Fijn weekend en liefs van Gerie

Erica ♥ zei


Hoi Nelleke,

Gaaafffff vind ik jouw uitvoering, echt geweldig mooi ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Jane zei

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Een heel mooi kaartje.

Groetjes Jane

Ellie Bakker zei

Super leuke liftkaart zo in donker rood tinten Nelleke.
Groetjes Ellie

lenywim35 zei

Heel mooi Nelleke. En de knoop is niet smoezelig, die is gewoon vergeeld.
Ik vind je touwtjes en schattig door zitten, dat lukt mij never noooit. gr leny

Misseke zei

Schitterende liftkaart heb je gemaakt Nelleke - super super mooi.
Groetjes,
Misseke

Gerrina zei

Niet alleen de schets is mooi; jou kaart is super mooi! Groetjes, Gerrina

Nadine zei

Wat een mooie warme herfstkleuren, prachtig! geslaagde lift, bedankt voor het meedoen!

martine zei

Hallo Nelleke,
super mooie liftkaart prachtige kleurtjes
fijn weekend lieve groetjes martine

Ans Gilbert zei

wat een mooi papier, je hebt een prachtige lift gemaakt,
fijn weekend, liefs Ans

Anoniem zei

Mooi warm kaartje, Nelleke, ziet er prachtig uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Cornelie zei

Mooi gedaan! Leuk om zo je embellishments in de juiste kleur te krijgen. Bedankt voor het meedoen Nelleke!

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een gave lift heb je ervan gemaakt! Prachtige kleuren en mooi papier. Leuk die knoop...ik zie ze nog wel eens in het verzorgingshuis bij mensen op e slopen zitten...
Groetjes en een goed weekend. Lekker rustig aan doen!
GerJanne

Rosina zei

Een schitterende lifkaart Nelleke....prachtig papier ook ....zo een mooie kleur en dan al de accentjes erop aangepast....TOP!!!

Groetjes Rosina

!neke zei

Hele mooie lift!
Leuk is het om materiaal uit de oude doos te gebruiken!
Ik heb er ook heel wat van!

Marfien zei

Mooie lift in een warme kleurencombinatie.

Corrie zei

Hallo Nelleke
Ik begrijp dat je deze lift mooi vind, je hebt er een schitterende kaart van gelift.
Lieve groetjes,Corrie

José zei

Mooie liftkaart Nelleke, ik vind je papier heel mooi en ja die knoop, wie wat bewaard die heeft wat en zo kun je hem mooi gebruiken

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave kaart en mooi gelift!

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Mooie kaart hoor.

Diny zei

Ik vind het goed van je gevonden om de knoop en de cirkel net zo lang met inkt te bewerken tot je de goede kleur had......prima gelukt Nelleke!
Het is een prachtige kaart geworden.

Groetjes Diny

Stella zei

Wat is jouw lift kaart prachtig geworden; leuk met zo'n oude knoop waar een herinnering aan zit!

Unknown zei

Wat een leuke kaart. Ik ben ook weg van je gekleurde knoop. Ook ik heb ze nog liggen en weet nu wat ik er mee moet doen. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke;

Mooi kaartje.

grtjs
Claudia

stempelfeest zei

Prachtige kaart Nelleke!

Stampin with Liz Design zei

Leuk kaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Henriët zei

Wat een prachtige lift heb je hier gemaakt Nelleke! Prachtige kleuren.
Groetjes van Henriët

Anne-Marie zei

Leuke kaart geworden en heel slim om die knoop bij te kleuren met inkt. Zo past het altijd (en daar houden we van ;-) ) Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges

Agreable.stampin.fun zei

Een heel mooi en sfeervol kaartje

Monique zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Heel mooi.
Lieve groetjes, Monique

Trijntje zei

Hoi Nelleke. Wat een geweldige liftkaart. Mooi papier heb je gebruikt en leuk afgewerkt. Dit vind ik nou moeilijk! Groeten Trijntje