Mijn lijst met blogs

donderdag 16 april 2015

Kerstkaartendip?

Vroeger, wat klinkt dat lang geleden hè, toen ik nog niet blogde, was ik heel anders met kaartjes maken bezig als nu. Ik maakte veel kerstkaarten van kaarten die we gekregen hadden. Er zaten zulke mooi plaatjes op, jammer om weg te doen.
Nu doe ik dat ook nog wel eens, maar veel minder. Soms heb je van die plaatjes waarvan je vindt, dat ze te mooi zijn om ze te laten liggen. Zoals deze. Hij ligt er al een paar jaar. Gebatikte stof en daarop de Drie Koningen. En nu dan toch gebruikt. Daar zijn heel veel redenen voor te bedenken. Eén daarvan was dat ik snel klaar was deze week, niet veel inspiratie had om wat te bedenken.
Gemat op zwart papier en op een witte kaart geplakt. De foto geeft de stof wat grof weer, die is eigenlijk wat fijner van structuur.
Lekker weer 1 klaar voor de doos. Kijken jullie ook even bij 52 weeks to Christmas wat er deze week geplaatst is?
Challenges:
CHCC: gebruik stof
CCC: reizen
Kaartje plaatsten en dan een uurtje naar buiten, eens kijken wat ik in de tuin kan doen.
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Nelleke, wat lees ik nu?, jij geen inspiratie, dat hoor ik niet vaak van je.
Wat goed om dit mooie plaatje van batikstof te her gebruiken, ik vind je kaart prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Joanne kramer zei

Wat ziet dit er prachtig uit! Jammer dat je niet zoveel inspiratie had, maar deze snelklaarkaart is prachtig! groetjes Joanne

JoAnn zei

Very pretty. Love the image. Thanks so much for sharing at Christmas Card Challenges.

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
hij is erg mooi! En als het bij een kerstkaartendip blijft... is trouwens met zo'n mooi kaartje ook helemaal niet erg!
Groetjes,
GerJanne

lenywim35 zei

Ja een dip, daar weet ik alles van. Maar het was vandaag weer zulk mooi weer, dat ik mijn derde boek heb gepakt.Niet te geloven toch. Bij mijn vriendin in Apeldoorn was het bewolkt en een koude wind en wij zitten in korte brok buiten. De overburen zitten in badpak, wel achter het windscherm, daar waag ik me niet aan. Je kaart is prachtig. gr leny

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Ja een recycled kaartje. Echt kei mooi gedaan.

grtjs
Claudia

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart Nelleke - super gedaan.
Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Prachtig van kleur!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Het is een heel mooi kerstkaartje Nellleke wat een prachtige baticstof heb je erop gemaakt....En een klein dipje is niet erg hoor....
Toevallig is mijn kaartje van vandaag dus van een oud kerstkaartje gemaakt....
Ik zelf vind die wel geslaagd

groetjes Rosina

Groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Nelleke!
Groetjes Suzan

!neke zei

Soms geen inspiratie, ik herken dat !!!!!
Te druk, te veel in het hoofd ........
Maar deze kaart is mooi !

Anoniem zei

Ik vind het een hele mooie kaart met een prachtige afbeelding! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

Marijke zei

Een heel mooie kaart geworden en ik denk dat we allemaal wel van die kaarten krijgen waarvan we denken daar moet ik iets mee doen. Niks mis mee, hij wordt weer gebruikt op een andere manier, super!!
Groetjes Marijke.

Marfien zei

Mooi hè die stofjes, ik heb er nog liggen uit Indonesië, van mijn moeder gekregen, ooit, denk ik dan, zal ik ze weer doorsturen, elk jaar geniet ik er nog even van . . . egoïstisch hè :-) Als ik deze zie hoe mooi fijn de tekening op de stof geschilderd is, echt een kunstwerkje

Diny zei

Nooit iets weggooien zie je wel....het is een prachtige kerstkaart Nelleke!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Wat een prachtige kaart!
nancy

Hermien zei

En nog lekker in de tuin bezig geweest Nelleke?
Je kaartje ziet er mooi uit het is idd een heel mooi stofje op je kaart.

Groetjes Hermien

Monique zei

Prachtig gedaan!
Lieve groetjes Monique.

Gerrina zei

Al dan niet inspiratie; je hebt iets moois gebruikt om een hele mooie kaart te maken! Fijn weekend, Gerrina

Marsha Reed zei

Beautiful card, Nelleke! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

Angelique zei

Hele mooie afbeelding op die stof, leuk dat je die voor een kaart heb gebruikt.
groetjes Angelique

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 224 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for April - I'd love to see it there too. x