Mijn lijst met blogs

zaterdag 30 mei 2015

Liefs

Vandaag een leuke dag gehad bij Dora. Het was weer heel gezellig. Tijden dat er druk gepraat werd, maar ook volop rust toen iedereen druk aan het kleuren was. Bedankt Dora voor je gastvrijheid, gezelligheid en goede zorgen en Judith, Ans, Monique, Sella, Cornelie en GerJanne voor de gezelligheid. Wat we gemaakt hebben? Dat laten wij de komende week zien.
Na een lui uurtje thuis weer bijgekomen en nu nog even dit kaartje plaatsen. Even heel wat anders, maar dit heb ik gisteren met heel veel plezier gemaakt. De basis is kraft en daarop vintage hout van het blok van Noor. Daarbij groen en blauw papier bij gezocht, een combinatie waar ik niet zo gauw aan zou denken, maar ze zitten in het houtnerf papier en op een 1 of andere manier kwam het goed bij elkaar. Voor het eerst rolroosjes gemaakt, ik geloof dat ik die stans al bijna 3 jaar heb......In het puntje eerst een heel klein stukje keukenrol gedaan en daarop een parel, dan blijft de parel beter zitten. Een dubbele strik gemaakt op een vork, het houtnerfje komt van een doosje geurstokjes. Vlinders mogen niet ontbreken. Alle randje ruw gemaakt en iets walnut stain gebruikt.
Challenges:
Noor & Zo: sketch
We love vintage challenge: gebruik een echt dier op je kaart.
Nog een fijn weekeind en tot de volgende keer!
Groeten, Nelleke

25 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een prachtige kaart en mooi in deze kleurencombinatie, alles past heel goed bij elkaar. Je kerstkaart in die bruintinten vind ik ook erg mooi.
Leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad, ik ben benieuwd naar jullie creaties.
groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Vast heel leuk zo'n knutseldagje samen! Kijk al uit naar wat je gemaakt hebt!
Deze is heel mooi!
groetjes, Nancy

GerJanne zei

He, he, ik kan eindelijk naar bed, gaaaaaaaap. Zat maar te wachten tot je je beloofde kaartje zou plaatsen. Nee hoor, geintje, hij is inderdaad anders dan anders bij jou, maar ik zou dit zeker vaker proberen! Wauw wat een gaaf kaartje! Heel mooie details: het stikrandje, de bloemen, de vlinders, swirls...en het leuke plaatje! Ik vind het echt een toppertje!Groetjes en ja wat een leuek dag was het!
GerJanne

Anoniem zei

Een juweeltje, prachtig zeg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lisbeth zei

Hoi Nelleke
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia

Monique zei

Hoi Nelleke,
wat een prachtige kaart is dit geworden. Alles mooi bijelkaar gezocht. En dan die groene strik en die mooie roosjes. Net wat GerJanne zegt, vaker doen!
Als dit geen prijswinnende kaart is.....
Ik geniet ook nog na van gisteren, heb de stempellineaal inmiddels besteld.
Fijne zondag, Monique

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Er is genoeg op te zien en alles past zo mooi bij elkaar, het is een eenheid. Je roosjes zijn ook mooi geworden! Fijn dat jullie een leuke dag bij Dora hebben gehad, ik ben benieuwd....groetjes Joanne

Dora zei

Wow...wat vind ik dit een schitterende kaart, Nelleke.
wat past alles zo goed bijelkaar. prachtig papier!!
echt mooi!!!
groetjes Dora

Marfien zei

Mooi kaartje Nelleke, ziet er goed uit, je kan ook nog meedoen bij C&S, gebruik swirls op je kaart. Bij het maken zat Dora al in je hoofd want mijn eerste gedachte was: deze is bij Dora gemaakt (vanwege de paarden)

Diny zei

Anders dan we van je gewend zijn....maar een schitterende kaart Nelleke.
Groetjes Diny

Marfien zei

Sorry, foutje van mij, de kaart moet ook nog CAS zijn . . .

Henriëtte zei

Je kaart is prachtig Nelleke, bedankt ook voor je deelname bij WLVC.

groetjes Henriëtte

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
je hebt een prachtige vintage kaart gemaakt, heel leuk de groene strik en accenten, mooie rolroosjes heb je gemaakt, super gedaan..
liefs Ans

Anoniem zei

Wat is ie leuk!!! Gaaf plaatje heb je gebruikt en met de details een prachtig sfeertje en geheel neergezet!
Bedankt voor je deelname bij wlvc!
Groetjes Jacomijn

Liesbeth zei

Mooie kaart Nelleke, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Nelleke, er valt veel te bewonderen. Gaaf dat achtergrondpapier en wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei


leuk te lezen dat jullie een gezellige dag hebben gehad bij Dora....Ik ben wel nieuwsgierig naar het resultaat....maar dat zien we nog wel voorbij komen...
Een schitterend vintagekaartje Nelleke...wat past het allemaal leuk bij elkaar ....mooi zijn ook die rolroosjes....een SCHITTEREND geheel is het geworden...


groetjes Rosina

Aartje zei

Wat een schitternde vintage kaart Nelleke. En wat leuk dat je zo'n gezellige dag bij Dora hebt gehad.
Groeten, Aartje

José zei

Prachtige vintage kaart Nelleke

Misseke zei

Schitterend kaartje Nelleke - prachtigmooi samengesteld en gedaan.

Groetjes,
Misseke

Plony zei

Prachtig!!!! Wat een geweldige kaart...mooi papier, mooie details...superlief plaatje en je strik is een beauty....Blijft toch altijd lastig om hem helemaal naar je zin te krijgen....bij mij gaat het niet altijd zo mooi als ik zou willen.
Fijn dat je meedoet met je kaart bij WLVC en kom je terug bij onze nieuwe challenge???
xxx Plony

jolanda zei

wow wat super mooi

Marie-Anne zei

Gefeliciteerd Nelleke met het winnen van de challenge bij Noor & Zo. Veel plezier met de mooie prijs.

Marie-Anne

Ans Gilbert zei

en in 't echt nog veel mooier, dankjewel Nelleke, dat je mij deze prachtige vintage kaart stuurde, ik ben er weg van,
groetjes Ans