Mijn lijst met blogs

maandag 1 juni 2015

Feest

Juni is vandaag begonnen, en dat betekent dat er een nieuwe uitdaging is begonnen bij de Egel.
Het thema voor deze maand is : Feest. Daarbij willen we ook zien dat het echt feest is, bv dat je vlaggetjes, ballonnen, cupcakes enz. ziet. Op het blog van de Egel zie je wat je moet doen en wat mijn andere DT maatjes hebben gemaakt. Wij hopen weer op jullie deelname deze maand. Die was afgelopen maand overweldigend.
Mijn feestkaart is voor een 2 jarige. En ik heb er niet teveel opgeplakt. Mijn favoriete cijfermal van Dutch Dobadoo gebruikt. De vind ik nog steeds erg leuk. Ik gebruik hem regelmatig voor een snelle kaart. Hier heb ik langer over zitten dubben wat ik er verder mee moest. Ik had eerst op de vlaggenlijn gestempeld, maar dat zag er niet uit, dus maar een nieuwe gemaakt en met een witte gelpen hiep-hiep op gezet. Wat ballonnen, zijn naam en het is goed zo. Ik zit net te bedenken dat het ook leuk is om op de 2 ballonnen nog een echte ballon  te plakken die hij die eraf kan halen.
Maar eens kijken of dat kan.
Voor nu iedereen een hele fijne dag en tot woensdag!
groetjes, Nelleke

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Feestelijk kaartje, Nelleke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Superleuke en heel feestelijke kinderkaart! Heel gaaf die vlaggetjes en uiteraard ook de grote 2.

Monique zei

Ik zag hem al voorbij komen bij de Egel. Mooi!
Tot woensdag. Ik heb inmidels een 2e kaartje af!
Groetjes Monique

Marfien zei

Vrolijk kaartje Nelleke, een ballon aan de binnenkant is ook een leuke verrassing . . .

Corrie zei

O deze ziet er ook weer leuk uit voor een 2 jarige Nelleke, de kleuren zijn heerlijk fris, erg leuk gedaan .
Lieve groetjes,Corrie

!neke zei

Super leuk Nelleke ! Die twee is erg gaaf !

Margo zei

Wat een leuke feestkaart!
Groetjes
Margo

Joanne kramer zei

Wat een feest op deze kaart! Mooi! groetjes Joanne

Misseke zei

Prachtige feestkaart Nelleke - supermooi!

Groetjes,
Misseke

Henriët zei

Lekker vrolijke kaart. helemaal goed voor een 2-jarige.
Groetjes van Henriët

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
wat heb je een vrolijke kaart gemaakt voor Lieuwe, nog nooit gehoord deze naam, leuk de grote 2, de vlaggen en ballonnen, echt feestelijk,
groetjes Ans

Mariken zei

Hartstikke leuke en vrolijke kaart voor de jarige!! Tof!

Kaartenkraam zei

Leuke vrolijke kaart!

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een GAAF kaartje is dit Nelleke....heel erg leuk de grote 2.
Groetjes Diny

Anja zei

Wat een gezellige feestkaart! De 2 is érg leuk! Is dat ook een mal die je zelf moet snijden of knippen?
Een echte ballon is voor de jarige vast helemaal leuk!
Groetjes Anja

GerJanne zei

Het is een superleuke kaart! Lekker vrolijk en echt geschikt voor een tweejarige!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nelleke....leuk die grote 2 en daarbij het vlaggelijntje een echte "feest 'kaart....

groetjes
Rosina

Gerrina zei

Wat een gave verjaardagskaart! Zal hij mee in z'n sas zijn! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Wat een leuke verjaardagskaart voor een tweejarige. Ballonnen en slingers zijn dan altijd goed!
groetjes Angelique

Erica ♥ zei

Echt een hele leuke kaart !
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}