Mijn lijst met blogs

donderdag 23 juli 2015

Bister en kerstkaart

Een paar weken geleden plaatse ik een kaartje met 2 vlinders. Dat leverde een reactie op van Marianne dat ze aan het liedje verdronken vlinders moest denken. De tekst opgezocht en wat een mooie tekst is dat.  Ik had er toen nog 1 gemaakt, en dat is deze. Het is heel eenvoudig om te maken. Bister op de ondergrond, de randen blauw gemaakt en op een blauwe kaart geplakt. Wat borduurgaren en een mooie vlinder opgezocht. Meer is niet nodig. Ik ben helemaal enthousiast!
Mijn wekelijkse kerstkaart. Bloed, zweet en tranen en paar weken geleden. Ik kwam een restje papier tegen en wilde de sketch van retro sketches gebruiken. Lukte totaal niet, uiteindelijk veel minder kleur gaan gebruiken en toen was het redelijk naar mijn zin. Goud is helemaal niet te fotograferen, dat zit achter het plaatje en als schuine balk. Het is zo. Kijken jullie ook bij de anderen van 52 weeks to Christmas?
Wij zijn, als jullie dit berichtje lezen er weer een weekje op uit. Nu met Lieke en vriendin naar de Ardennen. Het zit er dan al weer bijna op. Misschien dat we een onderbreking hebben, want ons 4e kleinkind kan elk moment geboren worden. Maar tot 10 augustus zijn we lekker vrij!
Groetjes, en voor iedereen fijne dagen, waar jullie ook zijn.
Nelleke

19 opmerkingen:

Marfien zei

Ook deze keer heb je er weer een mooi kaartje van gemaakt al lijkt het "water" (ha, ha) hier meer op zeewater. Je kerstkaart zal er in het echt wel mooier uitzien, goud wil niet op de foto.
Hoop voor je dat jullie kleinkind "op tijd" komt, kleinkinderen krijgen is spannender dan zelf een kind krijgen (vind ik)

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wow wat een mooi kaartje met de vlinder....geweldig gemaakt....wat een leuk kerstkaartje is het geworden Nelleke....en wat spannend dat jullie weer een kleinkind krijgen, veel plezier nog op vakantie...groetjes Ingrid

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een schitterend kaartje met die vlinder! Prachtig.

lenywim35 zei

Weer een schitterende kaart Nelleke. gr leny w

Gerrina zei

Mooi die bisterkaart! Je snapt dat dat mijn favoriet is :) En heel veel plezier deze vakantie! Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is die geworden, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Unknown zei

Geweldig mooi kaartje Nelleke! Met die vlinder! Je kerst kaart is ook leuk geworden!! Lieve groetjes Erna

Anoniem zei

Mooie kaartjes Nelleke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Schitterend kaartje met de vlinder Nelleke....en ook je kerstkaartje ziet er weer leuk uit!
Groetjes Diny

Riannerizanti.blogspot.nl zei

geweldig vind ik je bister kaartje leuk zo met die vlinder in het midden.
leuk spul is dat hé?
Rianne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaart Nelleke maar ik ben helemaal weg van je kaart met die vlinder. Het is een klein kunstwerkje vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Gaaf joh je bistrekaart en ook je kerstkaart is heel mooi!

Hermien zei

je verwend ons weer met twee mooie kaartjes Nelleke, hopelijk hebben jullie het naar jullie zin in de ardennen...spannend een 4e kleinkind op komst!

Groetjes Hermien

Aartje zei

Wat een mooie resultaten weet je te bereiken met die bister. Ik heb het ook gekocht maar moet denk ik nog wat oefenen.
Groeten, Aartje

Corrie zei

Hoi Nelleke,wat zijn je kaarten mooi, die met de vlinder is wauw.
Spannend hoor een 4de kleinkind, ben nieuwsgierig wat het wordt, ook naar de naam. Dat gaan we vast wel van je horen.
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

tiens, heb jouw kerstkaartje gistren gemist op mijn blogrondje, dacht nog wel dat ik ze allemaal bekeken had! Héél mooi! Die met bister vind ik fantastisch!
Geniet van je vakantie en van de spanning van het wachten op een nieuw kleinkind!
nancy

GerJanne zei

Prachtig!! Heel mooi kaartje. Was je wel op tijd thuis voor de roze kruiwagen op de markt?? Zelfs hier in Frankrijk bereikte mij het bericht dat je gewonnen had.
Groetjes,
GerJanne

Lisbeth zei

hoi
tof kaartje
grtjs Lisbeth

Stella zei

Ik ben helemaal wég van die vlinderkaart!