Mijn lijst met blogs

woensdag 15 juli 2015

Nog een kaartje van de workshop

Eind mei hadden we een workshop bij Dora. Met dit kaartje was ik begonnen en later thuis afgemaakt. Gemaakt volgens een sketch, maar die is allang afgelopen. Maakt niet uit.
Nu is deze kaart is nu mijn reminderkaartje van de Egel. Doen jullie mee met de bingo? Dat kan tot en met 31 juli. Meer voorbeelden zie je op het blog.
Ik heb het rijtje embellishment, afdruk en parels gebuikt.
Ik hou het kort, tot morgen.
Groeten, Nelleke
 

9 opmerkingen:

!neke zei

Mooie tinten zijn dit Nelleke !
Echt een sfeervol kaartje !
groeten Ineke

lenywim35 zei

Mooi kaartje Nelleke. Ben wat bij elkaar aan t zoeken. Valt niet mee omdat in de puinhoop te vinden.
Voor dat is opgeruimd !!!????
groetjes leny w

Sarah zei

Mooi kaartje . Meedoen aan challenges in de vakantie lukt me niet . Jouw uitwerking is mooi !
Liefs ☆ Sarah ☆

Nancy Soetaert zei

Prachtige stempel heb je gebruikt op je mooie kaartje! Leuke kleurtjes ook!
groetjes, nancy

Hermien zei

Leuk kaartje, en ik ben erbij leuk zo'n bingo!

Groetjes Hermien

Diny zei

Wat een leuk kaartje Nelleke....mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Renate zei

Kei leuk gemaakt.
De warme kleuren zijn prachtig, en geven een lekker zomers sfeertje aan je kaartje.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nelleke...prachtige bloemen en prachtig in die zachte kleurtjes....


groetjes Rosina

Erica ♥ zei


Echt een prachtige kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}