Mijn lijst met blogs

maandag 7 september 2015

Eindelijk klaar

Eindelijk is dit kaartje klaar. Het begin lag er en ik wist niet hoe verder.
Ik zat steeds aan rolroosjes te denken bij dat bloemen papier. Ik vind ze lastig om te maken, al valt dat best wel mee bleek achteraf. Gewoon doen.
Het papier is van het zomerblokje van IDEE & Post. Alle randen zwart gemaakt. Het lichtblauwe papier met de machine gestikt. Lang niet meer gedaan. Namen van de ontvangers erop. Alles rustig gehouden met kleur anders viel het mooie bloemenpapier helemaal weg.
Cahallenge: Knutsels en Kadootjes: sketch
Groetjes, Nelleke

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel leuk feestelijk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ellen zei

Ik vind hem mooi...wat Gaby hierboven ook zegt...feestelijk!
Mooie kleurencombi...zal goed ontvangen zijn.
Liefs Ellen

GerJanne zei

Oh wat mooi zeg! Die bloemen zijn goed gelukt en staan er prachtig op! Enig zo die namen in d cirkels.
Dank je voor het meedoen bij K&K.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Een schitterend kaartje Nelleke en wat knap om die mooie roosjes zelf te maken...is mij nog niet gelukt...
groetjes Rosina

Monique zei

Prachtig gedaan Nelleke. Wat een mooie invulling van de sketch.
Super dat je weer meedoet bij K&K.
Liefs Monique

lenywim35 zei

Mooi gedaan Nelleke. En wij weten toch niet hoe lang je iets laat liggen. Moet je eens bij mij boven kijken.
hihihi gr leny w

Joanne kramer zei

je hebt alles prachtig gecombineerd! De rolroosjes passen inderdaad mooi bij het papier. groetjes Joanne

Hennie Kloppenburg zei

Erg mooi geworden
groetjes, Hennie

Sylvia zei

Het is een mooie kaart geworden,Nelleke en de roosjes passen perfect bij het designpapier.Heel leuk gedaan.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart Nelleke,
de rolroosjes zijn erg leuk bij het papier,
groetjes,
Ans

Marfien zei

Mooi kaartje geworden, soms vind je het papier zo mooi dat je er eigenlijk niets overheen durft te plakken

Hermien zei

Mooi kaartje heb je gemaakt met de scketch van K&K Nelleke.
Grappig ik heb tot 2x toe zitten worstelen met deze sketch!
Fijn dat je met ons meedoet.

groetjes Hermien

Corrie zei

Ik vind je kaart super leuk geworden Nelleke, wat een vrolijke kleuren, de bloemen zijn prachtig gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi fris koaartje is het geworden Nelleke, gemaakt volgend de schets...leuk de namen in de cirkels. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

Renate zei

Ohw, wauw!!! En wat is ie mooi geworden zeg.
Het bloemetjes papier komt echt prachtig tot z'n recht.

-xies- Renate.

Stella zei

Wat een chic en stijlvol kaartje; leuk de namen in de cirkels. Dat geeft een speels accent. Mooi!

Mariken zei

Prachtige kaart! En inderdaad, het designpapier met de bloemen is al zo mooi, daar hoeft niet veel meer bij!

Petra zei

Erg leuke kaart.
Groetjes Petra

Erica ♥ zei


Wat heb je dat weer vrolijk gemaakt,
en het papier is ook al zo leuk, mooie kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Gerrina zei

Geloof dat ik die rolroosjes ook eens moet oefenen; blijf ze steeds zo mooi vinden! Hier ook weer...kan je alleen de kaart niet goed versturen...waarschijnlijk geef jij hem... Groetjes, Gerrina

Dora zei

Mooi!! en die rolroosjes zien er zo netjes uit.
vandaag kreeg ik wel een hele mooie kaart van jou voor mijn verjaardag.
wat heb je die schitterend gemaakt. Dank je wel hiervoor.
groetjes Dora

Nelly zei

Super leuke kaart !!
Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly