Mijn lijst met blogs

maandag 21 september 2015

Snail mail

Nou Wim is weer terug! Vol indrukken en verhalen. Heel veel foto's al gezien. Gisteren een dag om bij te komen, vandaag weer aan de slag.
Ik ben er gisteren even voor gaan zitten. Niet in mijn kamer, maar in de huiskamer, vind ik veel gezelliger. Wat nieuwe stansen gekocht en die wil je natuurlijk proberen. Voordat ik de stempel wilde gebruiken wilde ik precies weten wat dat betekend. Gewoon langzame post. En dat zijn natuurlijk de kaartjes die wij versturen. Het papier is van SU, het zat in een kerstblokje maar kan ook heel goed voor een gewone kaart.
Verschillende stansen van MD. De bloem is uit 2 stansen van MD, die zijn wel mijn favoriet.
Challenge:
SUperchallenge: sketch
Marianne design: bloemen
Cards to create: wit en 1 andere kleur
Knutsels en kadootjes: dier
KIC: beterschap
MD divas: dieren
Groetjes en een fijne dag!
Nelleke

25 opmerkingen:

Ellen zei

Grappige kaart Nelleke...leuk gedaan....hier wil je wel een dagje langer op wachten haha.
Liefs Ellen

!neke zei

Mooie kaart Nelleke !
Leuk de stempel en de slak, mooie combi !
Ik ga eens kijken bij al die challenges, knap hoe jij dat
combineert !
Misschien waag ik ook weer eens een poging !
groeten Ineke

Wil Frutsel zei

Hoi Nelleke, een super mooi en vrolijk kaartje. Heel fijn dat je meedoet met onze challenge van Cards2Create, heel veel succes!!
xx Wilma

Wil Frutsel zei

En nu zag ik hem ook nog bij KIC, ook daar natuurlijk heel veel succes!!
xx Wilma

Marfien zei

Ziet er weer gezellig uit, mooie schets voor al deze challenges

Ans Gilbert zei

Je slakkenpost ziet er super uit Nelleke,
mooi al die groene kleurtjes bij elkaar en..een lief slakje!
groetjes,
Ans

Monique zei

Prachtig kaartje Nelleke. Superleuk die slak.
Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Misseke zei

Een pracht van een kaart Nelleke - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Tof kaartje, Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

grtjs
Claudia
DT KIC

Joanne kramer zei

Fijn dat Wim weer terug is! En wat een mooie kaart heb je gemaakt! groetjes Joanne

José zei

Leuke kaart, grappig met die slak

Renate zei

Er is niets persoonlijker dan een handmade kaartje op de deurmat.
En als je dan zo'n leuke kaart mag ontvangen, dan maakt het niet uit dat je daar iets langer op moet wachten.

-xies- Renate.

Hermien zei

Grappig kaartje Nelleke, mooi gemaakt

groetjes Hermien

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke grappige kaart met de slak! Logisch dat je hier wat langer op moet wachten....
Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke

Nancy Soetaert zei

Wat een toffe slakkenpost!
groetjes, Nancy

GerJanne zei

Het is een supermooie kaart geworden! Ik ben gek op snailmail. En deze is wel heel mooi in het groen. Toevallig heb ik vanmiddag ook een groene kaart gemaakt. Zie je binnenkort wel.
Fijn dat Wim weer heelhuids terug is!
Groetjes en dank je voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes,
GerJanne

Marjan zei

Fijn dat Wim er weer is, en leuk om dan mee te genieten van de belevenissen. Wat leuk dat je koos voor monochromatische tinten, mooi geheel en gaaf kaartje. Ja, snailmail, dat zijn onze kaartjes, maar toch vele malen leuker dan een e-card voor mij.

Anoniem zei

Leuk kaartje in groen!!!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

Jane zei

Wat een mooie kaart en wat leuk gedaan met die slak.
Leuk dat je mee doet bij KIC.

Groetjes Jane

Lia zei

Dat is een verrassende kleurencombinatie, want groen/wit zie je niet zoveel. Echt een leuke kaart! Dank je wel voor het meedoen bij C2C,
Lia B. xx

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart Nelleke!! Echte snail-mail!!!
Groetjes, Yvonne

lenywim35 zei

Leuke kaart Nelleke. Verrassende combinatie. Erg leuk. Zal wel prettig zijn als Wim weer terug is. Ik vond het vroeger maar niets / zei ik niet natuurlijk , moest toch / als Wim een week voor zijn werk weg was.
Vooral niet toen de jongens ook al de deur uit waren. Alleen , neen.
Niemand om welterusten tegen te zeggen etc. Nu is dat toch anders met Skype etc. Toen had ik niet eens een mobiel.
Tijden veranderen zo erg.
Het is toch maar 23 jaar geleden toen Wim in de VUT kwam.
gr leny

Gerrina zei

Mooi zo alles ton-sur-ton! Moest even wennen; geloof dat jij ook niet gauw groen gebruikt? Groetjes, Gerrina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuk kaartje Nelleke, met de slak als middelpunt, mooi hoe je alles in dezelfde tint hebt gehouden. Gelukkig dat Wim weer heelhuids terug is gekomen. Gezellig dat je mee doet bij K&K.. Groetjes, Ingrid.

jolanda creatief bijtje zei

super leuk kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt challenge kic