Mijn lijst met blogs

donderdag 24 december 2015

Merry Christmas voor iedereen.

Na een week afwezigheid ben ik er weer met een kaartje. Soms zou je willen dat er meer uren in een dag zouden zitten, plannen genoeg maar het uitvoeren ervan valt wel eens tegen. Nu dan vrij tot 4 januari. Heerlijk is dat. Net voordat ik dit bericht ging typen kwam Wim binnen met een heleboel kerstkaartjes. Een aantal kaartjes waren aan mij gericht. Het leverde reacties op dat ik ze wel kreeg van blogmaatjes. Dat waardeer ik heel erg. Ik probeer iedereen te bedanken, mocht ik iemand overslaan bij deze heel hartelijk bedankt. Ze hangen te pronken aan een lijn in onze woonkeuken.
Van de week zag ik ook dat ik met mijn kaartje met de duif in de top drie van ATCAS sta. Leuk om te lezen
Nu dan deze kaart.
Vorige maand had ik het papier al klaargelegd om mee te laten doen met de sketch van Cheerfull sketches. Echter de maand was al weer voorbij en de kaart niet klaar. Nu de sketch van deze maand gebruikt en de kaart dan eindelijk afgemaakt. Ook bij MD blog waren  uitdagingen en hihi daar was ik ook al weer te laat mee. Het papier is van MD. Het plaatje ook. Verder resten effen papier . Ook de bloemen zijn van restjes. De kleine roosjes heb ik zelf gemaakt met behulp van een embossingpen. Wat kant gevonden en een sierrand bovenaan gemaakt. Alle randjes lichtbruin gemaakt.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
KIC: kerstkaart
MD Divas: 3 MD mallen ( 3x bloem en cijfers)
AnMacreatief: alles mag
Creapaleis: Kerst/ Oud en Nieuw
Wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe. Voor wie ik dat niet persoonlijk heb gedaan.
Ik ga nu wat  klaarmaken voor morgen, dan gaan we met kinderen en kleinkinderen brunchen.
We gaan naar mijn oudste dochter, die heeft vorige week door een val van de trap haar enkel gebroken en afgelopen dinsdag zijn daar pinnen in gezet. Ze kan nu niets en dat met 2 kleine kindjes. Zij is nu het beste af op bed in de kamer met haar been omhoog. Dat zal aan de gezelligheid niets afdoen en als we elkaar helpen komt het helemaal goed.
Dag allemaal!
Groetjes, Nelleke 

25 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Allereerst heel erg bedankt voor je prachtige kerstkaart.
Dit is ook een supermooie kerstkaart, heel mooi zijn je zelfgemaakte kleine roosjes.
Hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal en geniet van het samen zijn.
Veel stekte ook voor je dochter.
Lieve groetjes, Danoesja

Hermien zei

Samen sta je sterk en vele handen maken licht werkt Nelleke. En er voor elkaar zijn is toch waar het zeker met de feestdagen om draait. Wel lastig met twee kleine kinderen. Beterschap voor je dochter!De oudste hier zit ook met twee benen in het gips, zes weken is hij er zoet mee! Maar er zijn ergere dingen...
Je kaartje is prachtig...en nog bedankt voor je mooie kerstkaart.

groetjes Hermien

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke. Jij ook hele fijne kerst en een gezond 2016 gewenst.
Liefs Ellen

Marfien zei

Je gaat weer op de romantische toer, ben ook met de cijfers bezig geweest maar nog niet af en nu zie ik dat het goed samen gaat, kan ik mijn kaart met een gerust hart afmaken :-). Met de restjes heb ik een ander kaartje gemaakt maar nog genoeg restjes in andere kleuren om bloemetjes te maken.
Nog bedankt voor je prachtige kaart.

GerJanne zei

Wat een leuke en lichte kaart is dit. Mooi gedaan. Ik ben ook met de sketch bezig geweest. Leuk om te doen. Wat balen voor Marjolein zeg. Dat is behelpen. Goed idee om morgen dan bij haar te brunchen, hoeft zij nergens heen.
Groetje,
GerJanne

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Nelleke!
Fijne kerstdagen!
Suzan

Joanne kramer zei

Een hele mooie kaart Nelleke! Geniet van de feestdagen! groetjes Joanne

Monique zei

Prachtige mooie kaart Nelleke!
Beterschap met je dochter. Het wordt vast heel gezellig.
Fijne kerstdagen, Monique

Scraptastisch zei

Vintage Nelleke....prachtig!!!! En lekker vrij tot 4 Januari, geniet er maar van, ook al heeft je dochter dikke pech! samen sta je sterk en het wordt vast erg leuk morgen!
Ik wens je een vrolijke kerst en een heel goed en creatief Nieuwjaar
xx Gerie

Dora zei

Hoi Nelleke,
wat leuk om een kaart in de brievenbus te vinden van jou.
tjonge dat je daar ook nog tijd hebt vrij gemaakt. Dank je wel. super leuk die hertjes met belletjes als versiering.
Het klingelde zo leuk in de envelop. hihi.
mooie kaart gemaakt en versierd.
Dat is balen van je dochter. Zo vervelend. Inderdaad dan ben je erg afhankelijk terwijl er twee kleintjes zijn die de moeder nodig hebben. Ik hoop dat alles goed gaat herstellen.
In ieder geval een hele fijne avond toegewenst bij je dochter en verder gezellige dagen!!

Trijntje zei

Leuke kaart Nelleke. Fijne kerstdagen en geniet van je vrije dagen. Zullen ook wel snel om zijn. Geniet er maar van. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie nostalgische kaart Nelleke. Dank je wel voor de mooie kaart die ik heb mogen ontvangen. Geniet van je vrije tijd én van de feestdagen. Erg naar voor je dochter en fijn dat jullie nu gezellig bij haar kerst vieren.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Ook dit is weer een schitterend kaartje Nelleke...heel mooi al die leuke details...en jij nog bedankt voor je super mooie kerstkaart hij hangt op een elite plaatsje bij de andere kaartjes die ik van lieve blogsters gekregen heb...
Wat een pech heeft je dochte om haar enkel te breken, dat is heel vervelend en zeker met 2 kleintjes...en dan gaat Ma haar vast wel weer helpen..Ik wes je vandaag veel gezelligheid ...inderdaad samen ben je sterk...

Ook voor jou hele fijne kerstdagen en een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2016
Dat we ook het nieuwe jaar weer mogen genieten van je prachtige creaties

liefs Rosina

marja kenter zei

Wat een prachtige kaart, fijn dat je er weer bent en wat naar l voor jullie dochter. Nu maar hopen dat het allemaal goed komt.
Mooie dagen!

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Eerst en vooral bedankt voor je mooie kaartje. De mijne is nog onderweg denk ik.Dit kaartjes is ook een bjoetie. Super.

grtjs
Claudia

Claudia's kaartjes zei

Vergeet ik je nog te bedanken voor je deelname bij KIC. Taf dat je meedoet.

grtjs
Claudia

!neke zei

Beterschap voor de pechvogel !
Jij en je hele familie, fijne dagen en een goed 2016 !
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart Nelleke!
Het beste met je dochter!
groetjes en fijne feestdagen!
Nancy

Francisca zei

Wat een leuke kaart .
Voor jullie wens ik een gezond Nieuw Jaar niet alleen voor de dochter ;-)
Groetjes,
Francisca

Gerrina zei

Fijne kerstdagen en groetjes, Gerrina

Lisbeth zei

Hoi,

Kei tof kaartje. Heel leuk.

grtjs Lisbeth

Lia zei

Jij gaat mooi het nieuwe jaar in!
Lia, DT 52WTC

Miss Freubelstorm zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
Groetjes Esther DT KIC

Gea zei

Leuke kaart heb je gemaakt leuk dat je mee doet bij KIC.
Gr Gea B

Trijntje zei

Bedankt voor het meedoen bij KIC