Mijn lijst met blogs

zondag 15 mei 2016

Baby kaart

Een babykaartje vandaag. Als reminder bij de Egel. Want daar loopt nog steeds de uitdaging om een geboortekaartje te maken. Ook mijn kaartje lag er al een tijdje. Indertijd heb ik een ander kaartje gemaakt omdat de kleur roze mooier overeenkwam bij het geboortekaartje. Ik heb hem laten liggen en dacht die komt altijd wel van pas. Dat gebeurde toen Maud werd geboren, naam erop en klaar.
En als je dicht bij GerJanne woont en dezelfde mensen kent, zal een oplettende lezer gezien hebben dat die naar dezelfde mensen is gegaan. Een 2e kaartje voor Maud dus.
Ik heb voor deze kaart wat oudere stansen gebruikt van Sizzix, ze blijven toch wel heel erg leuk. Een randje van kant, papier van oma DEE en een strikje van een haarstrik. Hartjes een label met wat touw om het stoerder te maken.
Challenges: AnMa Creatief: babykaartje
Geniet van deze Pinksterdagen. Weer of geen weer. Lekker een boek lezen, een spelletje en freubeltijd. Wat willen we nog meer. Nu schijnt voor even de zon, en van achter glas is dat zeker even lekker.
groetjes, Nelleke

12 opmerkingen:

Ellen zei

Leuk gedaan Nelleke...super lief!
Fijn weekend, liefs Ellen

Joanne kramer zei

Hele leuke kaart! Groetjes Joanne

Renate zei

Je kaartje is echt een leukerd.
Lekker zoet ook, met het roze. Ik hou er wel van.

-xies- Renate.

Nicolette zei

Leuk hoor Nelleke en ik herkende de naam al.
Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hihihi, ja heel leuk dat jij ook de kaart voor Maud laat zien vandaag. Hij is lekker roze, heel leuk.
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Mooie kaart in dat knallend roze!!

Margreet zei

Wat een heerlijk roze babykaart Nelleke!
Ik zie dat je ook meedoet bij AnMa Creatief en hiervoor wil ik je hartelijk dank zeggen!
xxx Margreet

Rosina zei

Heeeeel mooi dit babykaartje Nelleke...heel persoonlijk met die naam erop...SCHITTEREND!!!

groetjes Rosina

Marfien zei

Vrolijk kaartje voor Maud, de oude stansjes doen het nog goed . . .

Martina's kaartjes zei

Grappig leuk en kleurrijk kaartje,mooi
Grtjs Martina
X

Lia zei

Ik vind dit echt een heel mooie kaart, zo grappig met dat kleine koppie onderaan!
Lia xx

Mariken zei

Wat leuk, zo'n babykaart, roze, zo tof! Heb er net ook een op mijn blog gezet, zo'n gezellige en dankbare kaarten om te maken!