Mijn lijst met blogs

maandag 2 mei 2016

Serie: ken net....

Het kan nog net de kaartjes plaatsen voor Freshly made sketches. Gelijk na het werk om zes uur hardlopen. Ik had niet gedacht dat ik het hardlopen leuk zou vinden, het is mij tot nu toe meegevallen. Ik liep 8-4-8-4 minuten hard, het gaat de goede kant op, en nu na een frisse douche deze kaartjes posten.
Gisteren met Lieke wezen shoppen. Ik had op het blog van Miranda V gelezen dat de Hema leuke spulletjes had. Lieke zag ze het eerst. Deze prachtige labeltjes. Daar moest ik wat mee doen, en gisteravond een serie kaarten gemaakt. Bij de eerste het zwarte papier door de embossingmal gehaald, een meetlatsticker van de Zeeman er op en het prachtige labeltje.
Dat smaakte naar nog een kaartje. Nu dan een meer damesvariant. Ook weer gemaakt naar de sketch van Fresly made. Links nu een kantje. Zwart papier stond niet omdat dit labeltje wat glimmend papier heeft.
Challenges:

Bij de Hema zag ik velletjes met stickers met rondjes, sterren en hartjes. Hier de rondjes gebruikt en Drie keer met een golvende stempel erop. De randjes met de vingerafdruk van hetzelfde setje van de Action. Kleine stickers van Zeeman erop en weer een label met een touw. Ik vond nog zwarte sequins. Leuk om in een uurtje zo een serie kaarten te maken. Ik maakte er nog 1, die laat ik een andere keer zien.
Challenges:
DCL: Minimaal 3x stempelen
Vanavond kijken of ik nog fut heb om te bloggen. Tot een volgende keer. Nu eerst aan de koffie.
Groetjes, Nelleke

26 opmerkingen:

GerJanne zei

De koffie loopt ook hier door, bijna klaar, maar eerste even reageren bij jou! Wat een leuke serie! En die spullen van de HEMA!! Je kaartjes zijn stuk voor stuk ontzettend leuk en gaaf!
Ik ben nu weer aan het opruimen (houdt het nooit op?) en ga daarna weer aan de feubel. Even weer rust na de knutsel en wandelvakantie.
Wat goed van je het hardlopen! Knap hoor Neem me petje voor je af!
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Super tof je kaartjes.
Ik loop ook regelmatig. Het ging een hele tijd goed, maar nu wat moeizaam en vaak tijdgebrek. Maar elke keer als het lukt ben ik blij en het maakt mijn hoofd leeg. Succes voor je!

Kaartenkraam zei

Leuke serie kaarten met die leuke Hemaspulletjes!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wauw, ziet er allemaal weer erg goed uit ! en dat lopen, super hoor ! ik doe het je niet na, ben ik veel te lui voor =)
grtjs,martina
x

Marfien zei

Leuke spulletjes heb je gevonden en daar gelijk mooie kaartjes mee gemaakt, ja wat moet je anders? Dan slaap je weer niet omdat je zoveel ideeën hebt :-)
Heb net een cake gebakken en ga nu mijn stempelkaartje plaatsen . . .

Jantine zei

Leuke kaartjes, heerlijk als nieuwe spulketjes je insiratie geven! Heel leuk gedaan, Nelleke.
Groetjes,
Jantine

Angelique zei

Wat heb je drie mooie kaarten gemaakt met je nieuwe spulletjes. Zeker de dameskaart vind ik erg mooi. Knap van je om te gaan hardlopen, gaat me niet lukken met mijn heup.
Je kaart voor Levi is ook heel erg mooi geworden, leuk zo met die vierkantjes. Fijn om te lezen dat het goed met hem gaat.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kaartenreeks Nelleke!
De houten hartjes in Action zijn in kartonnen doosjes, een drietal soorten: schelpvorm, houtrondjes en hartjes.
Ik denk dat ik mijn hartjes kado doe aan mijn schoonzusje, kan mijn metekindje aan zijn mama geven, mijn moeder is helaas al bijna 5 jaar overleden.
Succes met het lopen!
groetjes, Nancy

Dora zei

Mooie kaarten serie gemaakt. In stijl en kleurnuances!

Jen Brum zei

Great group of cards! Love the neutral colours and the tags! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Linda Callahan zei

Your neutral colors are striking together on your cards! Glad you shared one at FMS!

Nicolette zei

Een mooie serie kaarten Nelleke.
En leuke spullen van de Hema heb je gebruikt!
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Wat een leuke serie! En met materiaal van de Hema, Action en Zeeman die je heerlijk kunt combineren met de duurdere merken. Ik hou er van.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat heb je een leuke serie kaartjes gemaakt Nelleke!
Ik vind ze allemaal heel erg leuk....maar de onderste heeft mijn voorkeur!
Groetjes en veel succes met hardlopen!
Wij fietsen vaak op en rond De Brabantse wal.
Diny

Crea Ankie zei

Heel mooi Nelleke

marja kenter zei

Het zijn stuk voor stuk hele mooie kaarten geworden!
IK heb respect voor je hardlopen. Succes er mee.
groetjes Marja

Nadine zei

I love all of the cards. So pretty! Thanks for joining us this week at Match the Sketch!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke serie kaarten Nelleke. Ik vind vooral de onderste met de rondjes erg gaaf overkomen. Knap hoor dat je je aan het hardlopen waagt...ik puf al bij het idee ;p
Lieve groetjes Miranda

Fanny zei

Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny
www.stampinwithfanny.de

Rosina zei

Heel mooi deze kaartjes Nelleke...een prachtige combinatie dat zwart met kraft...SUPERSSS
en ik moet je nog heel erg bedanken voor je mooie kaartje dat je stuurde voor mijn verjaardag...ook dat was in deze kleurencombinatie....en staat hier voorlopig nog wel even te pronken tussen de andere kaartjes...
Knap van je om zo te trainen voor die marathon....dat doe ik je niet na...
groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

Super gave kaarten Nelleke! Houd wel van het stoere met kraft en zwart!

Gerrina zei

Mooi en zo lekker CAS alle drie! Geniet van het mooie weer!

Margot zei

Ze zijn leuk en stoer! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Doris knippenenplakken zei

Super mooie gave kaarten Nelleke !
Groetjes Doris

Marjan zei

Gave, stoere kaartjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Ellen zei

Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen