Mijn lijst met blogs

maandag 24 oktober 2016

Herfstbok

Wat is het rustig in huis nadat de kleinzoons weer naar hun eigen huis waren gegaan. Wat is het mooi om daar een weekeind voor te zorgen. De intensiteit waarmee de jongste in de wereld staat, het kinderhandje van de oudste, die onder het dekbed stak terwijl hij heerlijk lag te slapen.
Rust in huis, helemaal nu de anderen naar werk en stage zijn. Bijkomen, dat wel maar daar heb ik vandaag de hele dag de tijd voor.
Nu eerst een kaartje, hij lag al even klaar.
In deze tijd van het jaar zijn er vele soorten herfstbok te koop in de winkels. Daar doe je Wim een groot plezier mee. Hij was het die zei of ik wat met de verpakking kon. Die bewaar ik vaak omdat aan de binnenkant heel mooi kraftkarton zit wat je heel goed voor het stansen kunt gebruiken.
Nu gebruikte ik de andere kant en gebruikte de bok om er een herfstig kaartje van te maken. De sketch is van Retrosketches, van vorige week.  Met papier uit het blokje van IDEE & Post van vorig jaar. Bladeren die ik nog had. Randen ruw gemaakt en distres ink gebruikt. De korenaren, daar lijken ze op, ook gekleurd en er bij geplakt.
Die gaat zijn weg wel vinden aangezien er heel wat jarigen zijn komende maand.
Challenge:
AnMacreatief: herfst.
Groetjes, Nelleke

16 opmerkingen:

Stella zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Stella zei

Wat een prachtig idee om op deze manier een verpakking opnieuw te gebruiken! Je kaart oogt heel warm; perfect voor de herfst. En natuurlijk helemaal prima als mannenkaart bij een setje herfstbok:)
Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad. En vandaag lekker een dag voor jezelf:)Fijne dag!

Jantine zei

Mooie afbeelding, in warme kleuren. Daar heb je een mooie kaart mee gemaakt, Nelleke.
En lekker zo'n bijkomdag na een fijn weekendje.
Groetjes,
Jantine

Marfien zei

Toen ik dit net in mijn leeslijst zag was mijn eerste gedachte: "die is voor Wim" :-) Maar deze keer is hij dus van Wim. Leuke mannenkaart Nelleke.

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke....apart om de verpakking zo te gebruiken!
Gr Ellen

Joanne kramer zei

Wat een mooie en bijzondere kaart! Prachtig! groetjes Joanne

Dora zei

Geweldige eigen stijl kaart.

Gerrina zei

Mooi! En wat mooi om zo te recyclen! Groetjes, Gerrina

Maartje zei

Leuk idee Nelleke, prachtige kaart!

Lieve groeten Maartje

!neke zei

Weer een top idee !!!
Mooi !

Rosina zei

Heel mooi dit herfstkaartje Nelleke...wat gaaf die herfstbok op het plaatje....en iedereen denkt mee bij jullie om ideƫen aan te dragen...Super leuk...

groetjes Rosina

Hermien zei

Wat goed van je dat je de verpakking hebt gebruikt voor je herfst(bok)kaartje, het geeft een heel mooi en apart tintje aan je kaartje

Groetjes Hermien

Corrie zei

Je kaart is prachtig Nelleke, de bladeren achter de bok, wauw die zijn mooi.
Kleinkinderen is leuk, maar het vreet al je energie op, heb jij dat ook? Ik wel ik ben altijd doodmoe na het oppassen.
Lieve groetjes,Corrie

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart met mooie kleuren. Groetjes Janny

GerJanne zei

Wat een idee!! Erg leuk gedaan! En voor bokbierdrinkende jarigen een top kaartje! Mooie kleuren zijn het!
GerJanne

Ellen zei

Wat een leuk idee zeg! Je kaart vind ik prachtig! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen