Mijn lijst met blogs

vrijdag 30 december 2016

Welkom

Geen kerst en nieuwjaarskaarten vandaag maar een geboorte kaartje.
Een vriend van mijn oudste zoon, en tevens zijn zwager, werd in november voor de 2e kaar vader. Een gezond jongetje werd geboren met een niet alledaags naam. Wim legde gelijk de link met een voetballer uit de jaren 70.
De moeder van het Kéje werd na de bevalling ziek, dus van een blauwe wolk was er niet echt sprake. Gelukkig is alles nu weer ok. Ik had nog geen kaartje gestuurd, het was mij even ontgaan. Dat maakt niet zo veel uit en kan later ook nog wel. Toen ik een foto van het kaartje kreeg van mijn schoondochter kon ik er wel wat mee. Net zoals bij de eerste was de naam op de voorkant op een label geschreven en in de binnenkant van de kaart kwam de label weer terug.
Ik heb in grote lijnen het kaartje gelift. De vorm van de kaart en de wat ruwe randen. Ook de label met de naam kon niet ontbreken. De andere tekst heb ik zelf geschreven dat stond ook op de kaart. Om het wat speelser te maken piept het kinderkopje boven de label uit.
Heel vaag was op de kaart een raceauto te zien met een stuurtje. Dat heb ik ook gebruikt op de kaart.
Papier, letter stans en de baby komen van MD
Deze kaart doet met de weggeef candy van Rimmie mee. Zij is nu designer bij het DT teaam van MD geworden en mag een candy weggeven.
Challenges:
Groetjes en iedereen wens ik een hele goede jaarwisseling toe. 1 januari kom ik weer met een nieuwe kaart.
Nelleke



18 opmerkingen:

Creatiels zei

leuke kaart en inderdaad een niet alledaagse naam.
Ik vind je kaartje van het KKT ook heel mooi, knap gedaanq
bedankt voor je reactie op mijn blog.
een prettig eindejaar en een creatief 2017 gewenst
groetjes
Els

Nicolette zei

Heel leuk Nelleke.
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Nicolette

Joanne kramer zei

Wat een lieve kaart! groetjes Joanne

Diny zei

Wat een lieverd Nelleke!
Ik wens je een mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2017. Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn kaartjes!
Groetjes Diny

Monique zei

Een prachtig mooi kaartje Nelleke! Echt een niet alledaagse naam. Wel mooi!
Ik wil jou en je familie ook een hele fijne jaarwisseling wensen en een gelukkig maar vooral gezond 2017!
Lieve groetjes Monique

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

Margo zei

Wat een superlieve kaart voor Kéje ! Heel erg leuk gedaan !
Fijne feesten !

Ans Gilbert zei

Hele leuke kaart Nelleke,
ik dacht ook meteen aan Keje Molenaar..schattig het kinderkopje achter de tag..
Wens jullie een fijne jaarwisseling en.. een Zalig Nieuwjaar,
groetjes,
Ans

Margreet zei

Wat een lief kaartje, Nelleke...altijd leuk om op het geboortekaartje in te spelen.
Gezellige jaarwisseling.
xxx Margreet

Hermien zei

Het is zeker een aparte naam Nelleke zou niet eens weten hoe ik hem uit moet spreken...
Je kaartje is weer heel leuk geworden.

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

toffe kaart Nelleke, en altijd leuk als je kan 'spelen' met het geboortekaartje!
groetjes
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke en lieve felicitatiekaart voor de geboorte van Kéje heb je gemaakt Nelleke. Alvast een veilige en gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017.
Tot volgend jaar ;p
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Leuk kaartje!

Marfien zei

Altijd leuk om een geboortekaartje te liften, heb je al van de oliebollen geproefd?

Aartje zei

Wat een leuk geboortekaartje. Lekker stoer met dat label er op.
Groeten, Aartje

Blankina zei

Leuk modern geboorte kaartje en wat een aparte naam, succes bij MDD, en de allerbeste wensen voor een mooi, gezond en creatief 2017! lg Blankina

Erica ♥ zei

Wat een aparte naam, mooi,
mooi kaartje ook ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Nela zei

Hi, gorgeous card!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela