Mijn lijst met blogs

donderdag 9 maart 2017

Bijna kant en k(l)aartjes


Zoals bijna bij iedereen liggen er ook bij mij spullen die er al heel lang liggen. Ik probeer nu om regelmatig wat te pakken wat er al heel lang ligt. Zo ook deze label.
De basis was een label van kraft welke ik met sterren en een pasta bewerkt had. Het viel me wat tegen en de label bleef liggen. Pas weer tevoorschijn gehaald en het kraft heel lichtjes met witte inkt bewerkt. Een plaatje vond ik uit een vintage boek met bijna kant en klare kaartjes. Een grote sneeuwvlok  stond er ook in en deze uitgeknipt. Toen tussen mijn restjes aan de scharrelen geweest.
Er lag een ster geknipt van DP  Deze gebruikt en wat sterren die er ook nog lagen. Het kantje onder het plaatje lag er ook, evenals de Engel. Wat gouden sterren. En een kanten strik onderaan. De kleine label lag er ook nog en zo is het kaartje tot stand gekomen.
Het originele kaartje zoals het in het boek stond. Dat is voor Renate, zodat ze ook kan zien wat mijn eigen draai is geweest. Kijken jullie even op haar blog? Leuk om met haar challenge mee te doen.
Zie onderaan dit bericht als je daarop klikt kom je op haar blog terecht.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijke kerstkaart
CHCC: vintage
CHCCextra: alles mag
Bijna kant en k(l)aartjes: Maak een kaart uit een boek en geef er je eigen draai aan.
Een fijne dag vandaag!
Groeten, Nelleke


25 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Nelleke,
ik zie bijna geen label meer. Je hebt hem lekker vol geplakt met leuke papiertjes en een pracht van een plaatje.
Super gedaan!
Lieve groetjes Monique

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Prachtig Nelleke....knap hoor....ik vind dit zo moeilijk!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Leuk hoe je er je eigen draai aan hebt gegeven.
Groetjes Nicolette

Annemarie en Merit zei

leuk hoe je je eigen draai hebt gegeven aan de kaart, het is schitterend geworden..
fijne dag liefs annemarie

Marja zei

Leuk hoe je er je eigen draai aan hebt gegeven.
Is een leuk label geworden,lekker vol hou daar wel van.
Groetjes Marja.

!neke zei

Dat heb je mooi opgelost !!!!!
Bij mij ligt ook wel wat ,maar eenmaal
door mij afgekeurd...... nou dan wordt het niets meer !
Mooi geheel geworden Nelleke!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Het is heel mooie geworden, Nelleke. Wat knap dat je het toch weer opgepakt hebt en er zoiets moois van hebt gemaakt!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Hpoi Nelleke Je hebt het label prachtig afgemaakt! Supermooi gemaakt. IK heb het soms ook dan komt het er even niet van of je loopt even vast! dat had ik met de kaart van gisteren. Zo zie je maar het komt altijd weer goed. Je krijgt tzt toch weer een ideetje om de kaart af te maken. Ik moet zeggen het is je super gelaagd. Groeten trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi vol kaartje Nelleke, je hebt echt van alles gebruikt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Margreet zei

Je hebt het label mooi afgemaakt. Je moet je er af en toe toe zetten, maar zo kom je dan toch mooi van je spulletjes af.
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt! Leuk om te zien hoe jij er zelf je draai aan hebt gegeven. groetjes Joanne

Marijke zei

Je hebt er inderdaad een mooie eigen draai aan gegeven. Mooi gedaan en zo komt de voorraad ook een keertje op!! Ik denk dat iedereen dat wel kent! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar is het origineel niet meer in te herkennen Nelleke. Gaaf gedaan en inderdaad lekker om af en toe iets "op"te maken :) Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

lenywim35 zei

Leuk gedaan. Ik heb geen kaartenboeken meer. We zijn aan het ruimen geweest. Ik maakte er eigenlijk nooit iets uit. Maar jij succes. grts leny

Hazel zei

Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

marian zei

Een prachtig geheel geworden. hoor.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Vind de label schitterend Nelleke! Er is zoveel op te zien!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Dat is een serieuze eigen draai geworden! Prachtige kaart Nelleke
Groetjes
Nancy
DT52WTC

Rosina zei

Een prachtige kerstlabel is het geworden Nelleke...leuk dat je er een geupdate draai aan heb gegeven....KNAP edaan!!!

groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Renate zei

Ik herken het origineel haast niet meer terug.
Super leuk dat je deelneemt aan mijn uitdaging.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Nou ja kaartje....zeg maar gerust kaart! Ik ben toevallig ook met zoiets bezig geweest uit een hobbyboek. Zie je nog wel!
GerJanne

Angelique zei

Dat is heel duidelijk een eigen draai, prachtig label heb je ervan gemaakt. Wat een gave slinger heb je voor Cas gemaakt en wat een geweldig leuk idee. Ik ben al benieuwd naar de anderen.
lieve groetjes Angelique

Caroline zei

Wat een leuk kaartje. Ik heb ook zulke boeken maar vind het ook veel leuker om er een eigen draai aan te geven. Ik ben je volger geworden!
Groetjes Caroline

Marfien zei

Mooi label, maak je ze nog steeds van "bierkarton" ?
Leuk als je een passend plaatje tegenkomt in kaartenboek, af en toe, als ik iets speciaals zoek of geen inspiratie heb, gebruik ik ze