Mijn lijst met blogs

dinsdag 22 mei 2018

Eline's diertjes 6

Daar ben ik dan eindelijk met het beloofde jongensvariant geschenkje. Door het werken met de Pinksterdagen, Thomas die thuis was, en het op stap gaan met mijn ouders kwam het er niet van om hiermee aan de slag te gaan. Vandaag en morgen vrij en vanmorgen mijn idee uitgewerkt. Mijn idee was om er een sliderkaart van te maken, en dat het schattige zeehondje rond kon met de bal op de neus. Ik had hem ook klaar op deze manier. Echter je moest de ringen verhoogd opplakken, dat het muntje met de zeehond rond kan, maar het was geen gezicht, Je zag de tape zitten, omdat je niet zoveel ruimte hebt om het 3 d tape te plakken in de buitenste ring. Doordat de sokjes het pakje wat opbollen werd het nog erger. Alles maar voorzichtig los gepeuterd en weer vastgeplakt. Dan maar niet rond, zo geef je het echt niet weg. Jammer, ik had de bal iets boven zijn koppie vast gemaakt met een stukje hard plastic. Hoe doen jullie dat als je helemaal rond wilt? De buitenrand groter?
Desondanks was het heerlijk om er mee bezig te zijn, ik werd helemaal blij van het lieve zeehondje. Hij heeft zo'n plezier!
De naam heb ik zelf bedacht en kan vervangen worden voor de juiste naam als ik het ga geven.
Challenges:
Linda en Gerdine: Elines diertjes
Crafty friends challengeblog: letter B, bal, Bart
Crafty sentiments: alles mag
Simply create too: alles mag behalve een kaart
Groetjes, Nelleke 

20 opmerkingen:

Marfien zei

Een heel erg leuk cadeautje heb je zo, vrolijke zeehond, mooie tag, wat wil je nog meer . . .

GerJanne zei

Ah... hij is echt heel leuk geworden!! Dat zeehondje is ook erg lief!! Knap dat je het zo netjes los kon peuteren. Niks van te zien.
En wat heb je nog veel challenges gevonden..
Groetjes en geniet van je vrije dagen!

Marjolein zei

Hij is vrolijk hoor! Ook zonder slider-gedeelte. Ik kan je niet helpen met je vraag, heb dat nog nooit uitgeprobeerd. Groeten Marjolein

Eri zei

Jammer dat het niet gelukt is zoals je in gedachten had, maar het is een heel leuk geschenkje geworden met de zeehond als middelpunt.
Gefeliciteerd met jullie 40-jarig Huwelijk!
Groetjes, Eri

Hermien zei

Een heel mooi kaartje Nelleke. En zo nu en dan hebben we andere dingen op het programma zoals genieten van je familie. Geniet van je vrije dagen. Wij hadden vandaag vrij en de jongste had een studiedag en we zijn met hem naar de Efteling geweest en hebben samen een gezellige dag gehad. Geniet van je vrije dagen.

Groetjes Hermien

Plony zei

Wat schattig is dit.....zo lief met dat zeehondje. Wat zou het grappig zijn als je de naam goed had gekozen en het niet hoefde te vervangen hihihi.
xxx Plony

Nancy Soetaert zei

misschien anders dan gedacht maar heel mooi! Bij mij dezelfde zeehond vandaag...

martina's kaartjes zei

wat een leukerd ! mooi kaartje
grtjs,martina
x

Margot zei

Ik heb nog nooit zo’n kaart gemaakt, dus kan je niet helpen met het probleem...., ik heb wel een idee, maar zou niet weten hoe ik dat uit moet leggen..... :) ik vind het uiteindelijk wel superleuk geworden!

Jantine zei

Leuk Nelleke! Je idee van een slider vind ik ook heel creatief bedacht, maar ik zou ook niet precies weten hoe je dat dan zou moeten maken.
Dus helaas geen goeie tip van mij.
Fijne vrije dagen!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Hartstikke leuk, misschien anders geworden dan je eerst in je hoofd had, maar het resultaat is erg geslaagd!
grt Colien

Joanne kramer zei

Soms wil het niet zoals je in gedachten hebt. Maar hij is super leuk en mooi zo!
Ik denk dat je met een bredere rand verder komt....maar doordat het wat bol staat is het dan nog lastig denk ik.
groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaf kaartje! Hij is misschien wel een beetje anders geworden dan je had verwacht, maar wij vinden hem zo erg leuk hoor!

Groetjes, Merit en Annemarie

Femminde zei

Een dag later, sorry. Maar nu eerst even een berichtje voor jou.
Wat een super kaartje is het geworden. Anders dan je van plan was. Maar je verzint vast nog wel een keer iets anders wat dan wel gaat lukken.
Tot de volgende diertjesdinsdag!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Ik vind hem zo ook super leuk hoor.
Misschien alleen gleufjes maken in het oplegvel ipv losse ringen.
Liefs Ellen

Linda Visser - van der Velden zei

Mijn reactie komt een dagje later dan gepland, maar je hebt een leuke kaart gemaakt weer! Gezellig dat je weer meedoet. Groetjes, Linda

Marja zei

Ook al is hij anders als je in gedachten had is het toch een Superleuke kaart geworden.
Groetjes Marja.

Diny zei

Hij is prachtig geworden Nelleke.....soms is het net anders dan je in gedachten had he?
Groetjes Diny

Myrthe zei

Ik sluit me aan bij alle andere dames, hij is echt leuk geworden ook al is hij anders dan gedacht. Ik heb ook geen idee hoe je het wel moet doen. Misschien google of pinterest proberen?
groetjes Myrthe

Original handmade by Janneke zei

Allereerst wil ik jou en Wim van harte feliciteren met jullie 40 jarig huwelijksjubileum!
Ik heb je vorige berichten gelezen hoor Nelleke dus ik ben helemaal op de hoogte. Wat een ontzettend leuk feest hebben jullie gehad. En wat een gave bloemenboog!
En dan wil je ook nog in de prijzen bij Eline :-) leuke kaartje heb je met het nijlpaard gemaakt.
Ook dit kaartje vind ik echt heel leuk ook al had je zelf iets anders in gedachten.

Groetjes Janneke