Mijn lijst met blogs

donderdag 2 november 2017

Silhouette stempelen

Bij Dutch Card Lovers loopt een mooie challenge: gebruik een silhouette stempel op je kaart.
Een kaart die ik een tijd geleden maakte, maar nog niet plaatste.
Op aquarel papier spoot ik 3 kleuren inkt: rood, blauw en geel.
Van te voren had ik met versamark kleine vogeltjes gestempeld.
Daarvan een mooi stuk uitgezocht en op kraft geplakt.
De randen zijn ruw gemaakt en met distress ink bewerkt.
Een tekst op de computer gemaakt en op kraft uitgeprint. Door de kleurverloop pasten de vogels er zo mooi bij. Wat glitters als sterren, en een knoop.
Het een heel persoonlijke kaart geworden, voor iemand die mij geholpen heeft en op deze manier wilde ik wat voor haar terug doen.
Vorm, tekst en knoop hebben  een betekenis, een 2e kaart gemaakt die bij mij hangt.
Achterop de tekst geschreven die ik ook aan haar heb geschreven.
Een kaart die ik koetser.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Vrijdag weer een dagje Kreadoe, nu om te helpen bij Kimya verpakkingen.
Hand en span diensten verrichten. Het lijkt mij erg leuk om dit ook eens te ervaren.
Afgelopen woensdag heb ik  genoten. Dat kan ik echt zeggen, en naderhand heerlijk relaxed met de trein naar huis. Wat wil je nog meer.  Al moet ik zeggen dat het wel veel gezelliger om samen met iemand te gaan.
Dus volgend jaar weer, ook mijn oudste dochter warm proberen te maken omdat ze graag haakt. Daar was ook genoeg van te zien. Ze had er wel oren naar.
groetjes, Nelleke



17 opmerkingen:

lenywim35 zei

Leuk gedaan. Blij, dat je dag op de Kreadoe toch erg leuk was. Ja, wie weet met Lieke. grts leny

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad bij de Krea Doe.
Leuk dat je vandaag een dagje gaat helpen zal vast geen vervelend werk zijn....heerlijk hele dag tussen de hobbyspulletjes.
Groetjes Marja.

Marfien zei

Mooie kaart, fijn als je op deze manier dingen kan delen

Joanne kramer zei

Wat is dit een prachtige kaart. Mooie kleuren en bijzondere tekst.
Fijn dat je zo genoten hebt van de beurs. Nu vanaf de andere kant de beurs ervaren. groetjes Joanne

carla zei

Een hele mooie kaart voor deze bijzondere betekenis.
Prachtig van kleuren en mooie tekst.
Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt op de beurs en vandaag alweer op stap. Geniet ervan.
Groetjes,
Carla

Ellen zei

Supermooi kaartje Nelleke en zeker een mooie tekst! Veel plezier op de beurs...dit jaar sla ik over!
Liefs Ellen

Monique zei

Je kaartje is prachtig!
Xxx Monique

karin zei

Mooi gemaakt !
groetjes,
Karin

Rosalien Zwackhalen zei

Super Nelleke, wat een lief romantisch kaartje.Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Jantine zei

Mooi, Nelleke! Heel bijzonder.
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Wat een mooie silhouette kaart!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL.
Groetjes Ellen

Marjan zei

Wat een mooie kaart met een mooie quote! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

Nicolette zei

Wat leuk dat je mag helpen op de Kreadoe. En je kaart je zo mooi.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Haken is ook helemaal in op dit moment Nelleke. Ik heb zo'n 17 jaar geleden eens geholpen op de Kreadoe met workshops geven een erg leuke ervaring, ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren.
Je kaartje is prachtig

Groetjes Hermien

Ant zei

Mooie kaart met de silhouet vogels. Leuk om de KreaDoe dag nu eens van de andere kant mee te maken.

Josje zei

Leuke kaart heb je gemaakt

Gerrina zei

Je kaart is prachtig! Heel mooi dat kleurverloop!
Had ik maar geweten dat jij vrijdag ook op de Kreadoe was; dan was ik even langsgekomen... leuk dat jij daar ook gewerkt hebt! Groetjes, Gerrina